  • 1. Data: 2016-04-08 09:18:22
    Temat: Szukasie autotransformatora
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam,

    Potrzebuję trójfazowy autotransformator, zasilanie 400V,
    regulacja od zera do powiedzmy 450V. Prąd dobrze jakby
    uciągnął ze 6-7A. Ktoś może polecić konkretny model/firmę?
    Ewentualnie doradzić, czego unikać? ;)

    L.

  • 2. Data: 2016-04-08 10:00:27
    Temat: Re: Szukasie autotransformatora
    Od: GK <g...@g...com>

    Chodzi ci o vario? Jak tak to albo Schuntermann albo Belotti Variatori.

  • 3. Data: 2016-04-08 11:03:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 10:00:29 UTC+2 użytkownik GK napisał:
    > Chodzi ci o vario? Jak tak to albo Schuntermann albo Belotti Variatori.

    Nawet nie wiedziałem, że to się vario nazywa, ale chyba pasuje,
    ten Schuntermann wygląda nieźle.

    L.

  • 4. Data: 2016-04-08 17:01:33
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-04-08 o 11:03, Lisciasty pisze:

    > Nawet nie wiedziałem, że to się vario nazywa,

    Stare dziadki mówią na to wariak.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2016-04-09 16:12:01
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 17:00:30 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
    > Stare dziadki mówią na to wariak.
    A po angielsku nawet dzieci mówią variac;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski