  • 11. Data: 2011-08-04 12:10:06
    Temat: Re: T-Mobile zapłaci 5 mln kary za loterię SMS Ery
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Problem w tym ze Era w zasadzie wyraznie napisala ze zgloszenie bedzie
    > kosztowac 4.88zl dziennie. wiec w zasadzie za co kara ?

    "Art. 286 Kodeksu Karnego
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu
    lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6
    miesięcy do lat 8.
    "

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nieuczciwy-tak
    sowkarz-z-krakowa-uslyszal-wyrok,nId,345344

  • 12. Data: 2011-08-04 13:41:44
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:14:45 +0200, Q napisał(a):

    > Ciekawe ilu klientow ich to kosztowalo, bo 2 mln wscieklych to juz jest
    > cos
    > :-)

    A teraz wściekli klienci powinni pozwać grupowo erę. Wygrana praktycznie
    w kieszeni.

  • 13. Data: 2011-08-04 13:50:17
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > z tmobile rezygnuje nic nie daje sensownego i malo kto ze znajomych ja ma,
    > numer przeniosę do playa, ktorego nie trzeba dokarmiac

    po 10 latach uciekłem z Era w lutym.
    Ni byli w stanie dać nawet podobnej oferty jak play

  • 14. Data: 2011-08-06 07:55:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Aug 2011 15:41:44 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
    > A teraz wściekli klienci powinni pozwać grupowo erę. Wygrana praktycznie
    > w kieszeni.

    Moze przed sadem konsumenckim.
    Bo przed normalnym sadem to rzekl bym ze przegrana w kieszeni, ale gdzie
    znalezc normalny sad.

    nie czyta sie regulaminow, nie czyta sie sms do konca, a potem wielkie
    pretensje ..

    Kiedys cytowalem co Era wysylala, na koncu jak byk " ... 4.88 dziennie".

    Orange powinien zaplacic z 50mln. Oni sie ogranczyli do "wyslij sms o
    tresci ... na numer ... Czeka cie niespodzianka".

    J.

  • 15. Data: 2011-08-06 08:07:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 14:10:06 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > lub niezdolności do należytego pojmowania
    > przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6

    Tylko ze to bardzo obosieczny arykul.
    Totolotka zamknac ?
    MediaMarkt tez ? Tam sa myszki po 200zl.
    Ubezpieczycieli polowe ?
    Mercedesa zakazac ? wszystkich sprzedawcow samochodow zamknac ?
    Organizatora wycieczek do Egiptu za kratki ?
    Banki ? O, ci to zasluzenie :-)

    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nieuczciwy-tak
    sowkarz-z-krakowa-uslyszal-wyrok,nId,345344

    z tym ze odszukaj inne artykuly - czy ten cennik na pewno ukryty, czy
    wlasnie doskonale widoczny.
    Tak to juz niestety jest - wysiada czlowiek na dworcu, wsiada do taksowki i
    cennika nie czyta. Ani nie zwraca uwagi ze to "wypozyczalnia limuzyn
    slubnych TAKI", 200zl za kazda rozpoczeta godzine :-)

    J.

  • 16. Data: 2011-08-06 17:19:05
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > Ubezpieczycieli polowe ?
    > Mercedesa zakazac ? wszystkich sprzedawcow samochodow zamknac ?
    > Organizatora wycieczek do Egiptu za kratki ?

    Artykuł dość szeroko napisany. Może i za szeroko ale taki obowiązuje.
    Moim zdaniem stosowanie tego artykułu byłoby lepsze mimo wszystko.
    Dla cinkciarzy i oszustów straszne ale dla normalnych ludzi wcale.

    > z tym ze odszukaj inne artykuly - czy ten cennik na pewno ukryty, czy
    > wlasnie doskonale widoczny.
    Nie ukryty tylko widoczny. Drobnym druczkiem tak jak w umowie bankowej.
    W każdym razie wszystko zgodnie z przepisami. Tak jak w banku :-)
    Różnica jest tylko taka że banku nikt się nie odważy ruszyć. :-(

  • 17. Data: 2011-08-07 12:53:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Aug 2011 19:19:05 +0200, z napisał(a):

    > Artykuł dość szeroko napisany. Może i za szeroko ale taki obowiązuje.
    > Moim zdaniem stosowanie tego artykułu byłoby lepsze mimo wszystko.
    > Dla cinkciarzy i oszustów straszne

    Cinkciarzy czyli niezarejestrownych wymieniaczy walut ?
    Oni akurat najmniej pod to podlegaja

    >ale dla normalnych ludzi wcale.

    No chyba ze pracuje w MM, PZU itp.

    > Nie ukryty tylko widoczny. Drobnym druczkiem tak jak w umowie bankowej.
    > W każdym razie wszystko zgodnie z przepisami. Tak jak w banku :-)
    > Różnica jest tylko taka że banku nikt się nie odważy ruszyć. :-(

    Otoz to wlasnie :-)
    Choc w sumie jak najbardziej popieram ukaranie takiego naciagacza, bedzie
    sie w kraju zylo lepiej :-)

    Tylko wcale nie jestem pewnien czy drobnym drukiem mial to napisane.

    J.

  • 18. Data: 2011-08-07 13:07:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Choc w sumie jak najbardziej popieram ukaranie takiego naciagacza, bedzie
    > sie w kraju zylo lepiej :-)

    Czy ja wiem ... jak nie będzie różnych cen taksówek to nie będzie taksówek z
    klimą. Kwestia oznakowania raczej. Prowadzisz usługi transportowe jakie bądź
    to musisz oznaczyć kategorię cenową i usługową. Ten wyrok tego nie
    wprowadzi.

  • 19. Data: 2011-08-07 14:34:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 15:07:30 +0200, niusy.pl napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Czy ja wiem ... jak nie będzie różnych cen taksówek to nie będzie taksówek z
    > klimą.

    Dlatego druga polowa mnie sie troche buntuje przeciwko dyktowaniu cen, czy
    to taksowkom, czy operatorom czy mnie.

    > Kwestia oznakowania raczej. Prowadzisz usługi transportowe jakie bądź
    > to musisz oznaczyć kategorię cenową i usługową. Ten wyrok tego nie
    > wprowadzi.

    Ale jak sobie pomysle ze moglbym do takiej taxi wsiasc .. to mysle tez ze
    dobrze iz ukarali :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-08-07 17:39:44
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-08-06 10:07, J.F. wrote:

    > MediaMarkt tez ? Tam sa myszki po 200zl.

    Tylko, jeżeli wychodząc z MM ochroniarz powie: "Ale ale - proszę
    zapłacić za myszkę. Wchodząc do sklepu zgodził pan się na jej zakup.
    Proszę - przed wejściem jest napisane."
    ;-)

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."