  • 1. Data: 2019-03-11 05:26:00
    Temat: Re: [T68i] vcf ---> csv
    Od: Naomiaddam <a...@g...com>

    Konwerter VCF na CSV jest jednym z najłagodniejszych rozwiązań do migracji wszystkich
    VCF do CSV bez utraty danych i szkód. W przypadku jakichkolwiek problemów, zespół
    techniczny jest w stanie Ci pomóc. Z tą aplikacją jest tylko kilka kroków.
    Więcej informacji: - http://www.osttopstapp.com/vcf-to-csv.html

  • 2. Data: 2019-03-11 14:42:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.03.2019 o 04:26, Naomiaddam pisze:
> [...]
    zespół techniczny jest w stanie Ci pomóc. Z tą aplikacją jest tylko kilka kroków.

    Nie ma to jak obudzić się o 4 rano i stwierdzić, że ktoś od 15 lat
    zastanawia się jak wrzucić kopię książki adresowej na konto w Idei ;)

    Lukasz

  • 3. Data: 2019-03-11 17:52:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ddddddddddddd pisze tak:

    > Nie ma to jak obudzić się o 4 rano i stwierdzić, że ktoś od 15 lat
    > zastanawia się jak wrzucić kopię książki adresowej na konto w Idei ;)

    Google czyni cuda. Time machine.

    From: "Adas Miauczynski" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: [T68i] vcf ---> csv
    Date: Sun, 9 May 2004 12:30:47 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@esta.com.pl

    Chce sobie wrzucic kopie ksiazki adresowej na konto mBox w Idei.
    mBox akceptuje tylko format .csv, natomiast ksiazke z telefonu (poprzez
    wyslanie irda) mam na dysku w jednym pilku vCard (.vcf). Czy jest jakis
    programik, ktory bezproblemowo przeksztalci .vcf w .csv?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.