  • 1. Data: 2010-03-09 02:02:59
    Temat: TBSZ '2010 - ha, to dopiero trzynasty raz !
    Od: Piotr Pietrasik <s...@g...usunto.pl>

    Witam.

    Nie bede owijal w karbon - w tym roku zima dala nam
    naprawde w dupe, IMO najbardziej odkad pamietam
    zimy na moto, zbliza sie polowa marca a tu wiosny
    niwidu. Moze trzeba jej pomoc... ?
    Suka w tym roku utraci dziewictwo w Utracie 27.03.2010.

    Miejsce - tam gdzie zawsze czyli Granica k/ Kampinosu.

    Budka z zarciem i piciem moze dalej nie byc czynna, wiec
    lepiej znowu przywiezc ze soba wszystko.

    <start copy+paste z lat poprzednich>

    Plan: startujemy od 10.00, Topienie Burej Suki Zimy
    ok. 13.00. Spotkanie tradycyjnie odbedzie sie bez
    wzgledu na pogode. Na pewno bedzie tez przynajmniej jeden
    motocykl - moj :)

    Tradycyjnie rowniez organizator niczego nie zapewnia poza
    ogniskiem :)). Zremy i pijemy co sie przywiezie ze soba.

    <end copy+paste z lat poprzednich>

    Po topieniu tym razem moze bedzie, a moze i nie
    - kameralna imprezka "dla znajomych i przyjaciol krolika".
    Wszystko "w" i "o" swoim czasie.

    --
    pozdrawiam ?!

    Piotr Pietrasik, Motorista.
    /---------------------------------------------------
    --------\
    - ST1100A EXC450 ItalJet Formula 125 Jawa350 Sarenka... ??? -
    \---------------------------------------------------
    --------/
    'nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz'

  • 2. Data: 2010-03-09 09:01:18
    Temat: Re: TBSZ '2010 - ha, to dopiero trzynasty raz !
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    Piotr Pietrasik pisze:
    > Witam.
    > Suka w tym roku utraci dziewictwo w Utracie 27.03.2010.
    >
    > Miejsce - tam gdzie zawsze czyli Granica k/ Kampinosu.

    Ja jestem za, w szczególności, że mieszkam 2 km od Granicy.

    > Budka z zarciem i piciem moze dalej nie byc czynna, wiec
    > lepiej znowu przywiezc ze soba wszystko.
    Raczej na pewno będzie nieczynna, ale jakby była większa ekipa to można
    zagadać z właścicielem - równy gość jest, więc można spróbować.

  • 3. Data: 2010-03-09 11:14:04
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Piotr Pietrasik pisze:
    > Tradycyjnie rowniez organizator niczego nie zapewnia poza
    > ogniskiem :)). Zremy i pijemy co sie przywiezie ze soba.

    Spox, grila przywiezę, o. Tego samego co to go smartem na Felki
    dowieźliśmy z rzonom Dośkom.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2010-03-09 11:22:56
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Piotr Pietrasik pisze:

    > Suka w tym roku utraci dziewictwo w Utracie 27.03.2010.

    A bedzie mozna przyjechac motocyklem?
    Bo z roku na rok bardziej w modzie są auta na TBSZ :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2010-03-09 11:36:21
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Piotr Pietrasik wrote:
> [...]
    > zimy na moto, zbliza sie polowa marca a tu wiosny
    > niwidu. Moze trzeba jej pomoc... ?
    > Suka w tym roku utraci dziewictwo w Utracie 27.03.2010.

    Niektorzy pewnie beda na zawodach w Kazuniu: http://nkm.com.pl/node/71
    ale Ci co chcieliby tylko pokibicowac to zdaza na nasz bieg, PP startuje o
    16.30 (1,5godziny).

    --
    Pozdr..

    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 6. Data: 2010-03-09 11:50:37
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Michał Demczuk pisze:
    > Niektorzy pewnie beda na zawodach w Kazuniu: http://nkm.com.pl/node/71
    > ale Ci co chcieliby tylko pokibicowac to zdaza na nasz bieg, PP startuje o
    > 16.30 (1,5godziny).

    Oooo, to ja mam po drodze :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2010-03-09 20:36:23
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Piotr Pietrasik pisze:

    Hej

    > Plan: startujemy od 10.00, Topienie Burej Suki Zimy
    > ok. 13.00. Spotkanie tradycyjnie odbedzie sie bez
    > wzgledu na pogode. Na pewno bedzie tez przynajmniej jeden
    > motocykl - moj :)

    A ja się kurna pytam dlaczego jak co roku takim bladym świtem??? :)
    O której musiałbym się zerwać żeby na 10.00 być, litości ;)
    I co z tego że mam do Strykowa autobanę?
    Jak polecę 2 paczki przy -5 st.C przez 250km to mi dupa przymarznie do
    motura na amen.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2010-03-09 21:49:55
    Od: Piotr Pietrasik <s...@g...usunto.pl>

    Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote in news:hn5b2e$1e8$1@news.onet.pl:

    > A bedzie mozna przyjechac motocyklem?
    > Bo z roku na rok bardziej w modzie są auta na TBSZ :>

    Nie wiem, nie bylem.

    --
    pozdrawiam ?!

    Piotr Pietrasik.
    /---------------------------------------------------
    --------\

  • 9. Data: 2010-03-09 21:52:31
    Od: Piotr Pietrasik <s...@g...usunto.pl>

    Kryhu <k...@p...pl> wrote in news:hn6bg7$4g0$1@news.onet.pl:

> [...]
    > I co z tego że mam do Strykowa autobanę?
    > Jak polecę 2 paczki przy -5 st.C przez 250km to mi dupa przymarznie do

    No toc przeciez nikt nie kaze Ci byc na 10.00. Wystarczy jak
    dotrzesz na 13.00, przeciez tam sie nic ciekawego nie dzieje :)
    A nawet zasadniczo to mozesz przyjechac w piatek.

    --
    pozdrawiam ?!

    Piotr Pietrasik.
    /---------------------------------------------------
    --------\

  • 10. Data: 2010-03-10 16:10:37
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Hej,

> [...]
    > I co z tego że mam do Strykowa autobanę?
    > Jak polecę 2 paczki przy -5 st.C przez 250km to mi dupa przymarznie do

    Pierwsza opcja: między 7 a 8 lecisz koło 100 km/h bo jeszcze zimno a później
    możesz trochę przyspieszyć bo już będzie cieplej.
    Druga opcja: z zegarkiem w ręku wyjeżdżasz o 8 i na 100% musisz być na
    miejscu o 10, wtedy ciepło będzie Ci już od pierwszych kilometrów ;)
    Żeby nie było OT to raczej przyjadę.
    Pozdro
    WaFel
    BMW KLT