    From: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Date: Sun, 07 Jul 2013 10:41:00 +0200

    W dniu 2013-07-07 00:30, Marek Dyjor pisze:
    > Ponieważ moja stara dobra navi z velki ma TMC więc postanowiłem sie
    > zainteresować czemu w RP nic sie nie pojawia...

    Mi się wydaje że każdy system bez informacji zwrotnej od użytkownika
    będzie do dupy, bo sytuacja na drodze zmienia się zbyt dynamicznie.
    Taki dopracowany yanosik mógłby zdać egzamin, ale ja widziałbym takie
    rozwiązanie jako zintegrowane z nawigacją, która posiadałaby wbudowany
    moduł GSM z wbudowaną kartą SIM do przekazywania informacji po GPRS.
    Wystarczyłoby podpisać tylko umowę z operatorami, wrzucić to w koszt
    urządzenia i interes by się kręcił. Kto by nie zapłacił 50 zł więcej za
    navi by mieć taki ficzer? A ilość danych potrzebna do transmisji jest
    tak niewielka, że sieci GSM w ogóle by tego nie odczuły, a kasę by zarobiły.
    Niby teraz wystarczy telefon z androidem i byle jaki pakiet internetowy,
    ale no właśnie niby, ja tam uważam że telefon jest do dzwonienia a navi
    do nawigowania :)
    --
    spider