    From: G Nowak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TMC czemu u nas jest jak zwykle
    Date: Sun, 07 Jul 2013 12:38:12 +0100

    On 07/07/2013 11:58, J.F. wrote:

    > 50 raz, 50 co roku, czy 50 co miesiac ?
    >
    > Bo przeciez takie rozwiazania sa, Automapa Traffic, naviexpert,

    Tak, sa takie rozwiazania. Jest tez Tomtom Live (ponoc juz dostepny w
    PL), ktorego uzywalem dopoki nie wygasla subskrypcja. Wada tych systemow
    (na pewno tomtoma, reszty pewnie tez) jest brak wymiany informacji z
    systemami innych firm, a odpowiednio duzo urzadzen do zebrania danych
    panujacych na drodze spotyka sie tylko na autostradzie albo drodze
    dojazdowej do autostrady. O wykopkach, wypadkach i procesjach na
    mniejszych drogach nie bylem informowany w zaden sposob, a wiec fail.
    Chyba jeszcze troche czasu musi uplynac zanim kazdy samochod bedzie mial
    wbudowana nawigacje, ktora wysylalaby informacje o korkach, nie tylko
    ten z wykupiona subskrypcja za ok 300 zl.

    --
    Pozdr