    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TPMS jak...
    Date: Sat, 14 Apr 2018 16:54:43 +0200

    W dniu 2018-04-14 o 14:28, kloi pisze:
    > ...sobie poradzić, jak zablokować?
    >
    > czujniki drogie i niewymienna bateria
    >
    > chce mieć dwa komplety felg z oponami
    >

    > wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z dorobionym
    > zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

    Odradzam. Jak już ten system masz to korzystaj. Kiedyś nim zorientowałem
    się, że mam niskie ciśnienie w kole, opona wydarła mi się kompletnie po
    obwodzie tak, że nadawała się tylko do wyrzucenia. Dobrze, że nie
    straciłem jej przy jeździe z dużą prędkością albo gwałtownym hamowaniu.
    I właśnie pomyślałem o tych czujnikach. Okazało się, że nie ma problemu.
    Tylko te czujniki kosztują tyle co opony. Oczywiście to może zależeć od
    profilu opony, na niskoprofilowej nie czuć prawie, że nie ma ciśnienia.
    Aktywuje i dezaktywuje się przez programowanie, czyli trzeba mieć
    odpowiedni interfejs, ELM327 raczej nie wystarczy, taki za 700 pewnie
    będziesz musiał mieć. Poszukaj sobie dla swojej marki na yt albo gdzieś
    indziej.