    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TPMS jak...
    Date: Sat, 14 Apr 2018 17:39:46 +0200

    W dniu 2018-04-14 o 17:04, J.F. pisze:

    > Czyli trzeba wydac 1700, zeby nie stracic opony za 250 :-)

    Żeby się nie zabić.

    I zapomniałem napisać, że tę baterię w czujniku TPMS da się wymienić
    tylko trzeba ją wydłubać i potem czujnik z powrotem jakoś skleić.

    > Przy przednich oponach trzeba byc wyczulonym na sciaganie - juz drobne
    > swiadczy o spadku cisnienia.

    W którą stronę ściąga samochód z dwiema nienapompowanymi oponami z
    przodu ? :-)

    > No chyba, ze ktos ma limuzyne jak prezydent - jeden zlekcewazony
    > czujnik i pol miliona na zlomowisko :-)

    Pół ? Ale sam widzisz, wystarczyło nie ignorować. To odradzam
    dezaktywację bo szczęścia może kiedyś zabraknąć.