    Subject: Re: TV->LAN/WLAN
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Date: Sat, 13 Jan 2018 00:03:38 +0100

    > Są dedykowane karty/skrzynki które łapia dvb-t i streamują jako multicast.
    > http://allegro.pl/tbs-2900-moi-streaming-box-i628384
    3795.html
    > http://allegro.pl/mobilny-tuner-streamer-dvb-t-do-ip
    -funke-tv4me-i6776550812.html
    > http://allegro.pl/tv-box-kii-pro-t2-s2-android-5-1-s
    905-2-16gb-wifi-i6693703676.html?bi_s=ads&bi_m=showi
    tem%3Aactive&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMjI1NTk1NDkAMjk5NzYwAA
    &bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=e6ab3cfe-0
    684-45df-bca1-c13929a3145a

    > Albo drobniejsze rozwiązania jak to:
    > http://www.hospitableit.com/howto/streaming-dvb-t-ov
    er-an-ip-network-using-mumudvb-on-a-raspberry-pi-3/
    > (link przypadkowy - ale bedziesz wiedział co szukać).

    Fajna sprawa. Nie wiedzialem, ze to jest az tak rozbudowane. A co byscie
    edoradzili? W ktora strone isc?
    W strone dedykowanego urzadzenia, czzy raczej jakis maly tuner USB
    podpiety do kompa?

    Osobiscie bym sie sklanial do rozwiazania nr 2, czyli maly tuner (Sa
    wogole jakies male tunery tv/sat?) podpiety do kompa, tymbardziej, ze
    chodzi mi na okraglo bananaPi jako serwerek (nie wiem, czy by uciagnal
    dekowanie sygnalu itp).

    Jest tylko jeden problem z tym rozwiazaniem, w miejscu gdzie stoi ten
    Bpi, nie ma w poblizu anteny, ale jest skretka ktora konczy sie eprzy
    antenie i myslalem o podlaczeniu tunera do anteny i z drugiej strony do
    extendera usb przez skretke(np. takie cos:
    https://www.digitus.info/en/products/computer-access
    ories-and-components/computer-accessories/usb-access
    ories/da-70141/)
    a na drugim koncu przez USB do tego bpi, lub innego kompa.

    Co sadzicie o takim rozwiazaniu? Dzialaloby to?

    Co do bpi, to zastanawiam sie nad kupnem czegos mocniejszego, ale to
    moze w nastepnym watku.