  • 31. Data: 2011-12-28 10:15:17
    Temat: Re: TV LCD
    Od: Simon <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-26 11:43, GRAG pisze:

> [...]
    A to niby dlaczego?
    Wg mnie kółko zrobione z 8 pikseli bardziej będzie wyglądało lepiej niż
    to zrobione z 4.
    --
    Pozdro
    Simon

  • 32. Data: 2011-12-28 10:30:42
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-28 08:58, Remek pisze:

    > To po co się wcinasz? Znasz murarskie przysłowie? Jak Cię nie pierdolą to
    > nie wierzgaj nogami. Ja w sposób żartobliwy zwróciłem uwagę, aby mi nie
    > zamulać wątku,

    Nie masz do tego prawa. To jest normalne a nawet wskazane, że inne osoby
    dopinają się z podobnymi pytaniami do istniejącego wątku a nie zakładają
    nowego. Twierdzenie, że to jest twój wątek i przeganianie innych jest po
    prostu buractwem i oznacza nie akceptowanie zasad usenetu. A jak się nie
    stosujesz do zasad to wypierdalaj.

    --
    nie pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2011-12-29 21:32:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to niby dlaczego?
    > Wg mnie kółko zrobione z 8 pikseli bardziej będzie wyglądało lepiej niż to
    > zrobione z 4.

    Z 4 czy 8 pikseli to kółka nie zrobisz. ;-)
    Spróbuj na monitorze komputerowym LCD pozmieniać rozdzielczość od natywnej
    do niższej. Zobacz co dzieje się z obrazem w rozdzielczości np. 800x600
    wyświettlonym na LCD z natywną 1280x1024. Czy literki są ostre? ;-)
    Potem obejrzyj sobie jak to wygląda na monitorze CRT np. 17".
    Plazma w swojej budowie jest podobna do CRT (ekran zbudowany jest ze
    świecącego pod wpływem padającego nań źródła wyzwalającego luminofor).
    Jeżeli mamy materiał 1080p to na LCD o rozdzielczości natywnej 1900x1080
    będzie wyglądał bardzo dobrze. Natomiast materiał o niższej rozdzielczości
    będzie gorszy. W plaźmie jest dużo lepiej ze skalowaniem sygnału SD.
    Ogólnie rzecz biorąc to dobrze umówić się ze sprzedawcą i mieć możliwość
    sprawdzenia TV w domu (nie zawsze jest taka możliwość). Kumpel kupił w
    Biedronce Oriona 32" FHD za 999zł i po tygodniu oddał, bo sygnał z kablówki
    (analogowy i cyfrowy) nie wyglądał najlepiej (na mojej plaźmie Panasonic PV8
    czy na Samsungu C450 wyglądał znacznie lepiej). Kumpel sam ma Samsunga CRT
    29" 4:3 i na razie pozostanie przy CRT. :-)

  • 34. Data: 2011-12-30 12:37:24
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Mario" napisał:

    > Nie masz do tego prawa. To jest normalne a nawet wskazane, że inne osoby
    > dopinają się z podobnymi pytaniami do istniejącego wątku

    Naprawdę rozumiesz netykietę? To kilka krótkich cytatów:

    - zakaz pisania nie na temat

    - Nie działaj na czyjąś szkodę

    - Zawsze pisz na temat i możliwie zwięźle

    Czy wprowadzanie do konkretnego wątku innego tematu to jest przestrzeganie
    netykiety? Czy zamulanie wątku innymi sprawami to przejaw kultury bycia?
    Jest jedna naczekna zasada. Jeśli nie jesteś pewien jak się zachować -
    zachowaj sie przyzwoicie. Postaraj sie to zrozumieć.

    Remek

  • 35. Data: 2011-12-30 12:48:45
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "GRAG" napisał:

    > Rozmydlenie mozna regulować w menu, jest sporo ulepszaczy które bardziej
    > psują niz poprawiają.

    To fakt. Już wyłączyłem uwydatnianie krawędzi. Jest inny objaw. Czuję swąd
    smażonej izolacji. Czy te LCD tak mają, czy może usterka?

    > nie ma co ameryki odkrywać: przy analogowym obrazie najtańszy CRT będzie
    lepszy od najtańszego LCD

    Mimo wszystko mnie to zaskoczyło. Bo niby dlaczego? Nie występują wady
    geometrii, zbieżności, liniowości, sferyczności itp. z którymi musieli
    walczyć konstruktorzy CRT. Czy chodzi wyłącznie o elektronikę modułu
    analogowego, potraktowaną po macoszemu bo niedługo zniknie analogowa TV?
    Jednak pozostaną własne zasoby analogowe choćby na taśmach VCR, płyty DVD z
    filmami, czy własne pamiątkowe archiwalia analogowe. To nieważne? Wyrzucić?

    Remek

  • 36. Data: 2011-12-30 14:32:31
    Od: "Remek" <n...@g...com>

  • 37. Data: 2012-01-02 10:54:31
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-30 13:37, Remek pisze:

    > Naprawdę rozumiesz netykietę? To kilka krótkich cytatów:
    >
    > - zakaz pisania nie na temat

    Podczepił się do wątku ze swoim pytaniem. To było jak najbardziej na temat.

    > - Nie działaj na czyjąś szkodę

    Właśnie to robiłeś przeganiając go z wątku.

    > - Zawsze pisz na temat i możliwie zwięźle
    >
    > Czy wprowadzanie do konkretnego wątku innego tematu to jest przestrzeganie
    > netykiety?

    To był ten sam temat.

    Czy zamulanie wątku innymi sprawami to przejaw kultury bycia?
    > Jest jedna naczekna zasada. Jeśli nie jesteś pewien jak się zachować -
    > zachowaj sie przyzwoicie. Postaraj sie to zrozumieć.

    Nie potrafiłeś zachować się przyzwoicie. Wątek założony przez ciebie ma
    też służyć innym. Zarówno jako wpis archiwalny jak i tym, którzy w
    czasie dyskusji chcą się podłączyć z podobnym pytaniem. Po to właśnie
    żeby nie zamulać grupy wieloma pytaniami na ten sam temat. Okazałeś się
    idiotą który traktuje grupę jako hotline, w dodatku mający służyć
    wyłącznie tobie.

    --
    MD

  • 38. Data: 2012-01-03 00:32:33
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Mario" napisał:

    > Okazałeś się idiotą ...

    A patrzyłeś dzisiaj w lustro? Jesteś chamem, który uzywa obraźliwych
    sformułowań zamiast argumentów rzeczowych. Tępaków nie zamierzam dalej
    czytać.

    PLOMK PALANCIE!!!

    Remek