  • 21. Data: 2010-12-02 22:08:36
    Temat: Re: TV to wielka skrobaczka...
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:id90t8$fiu$2@news.dialog.net.pl...

    > Że działa to nie wątpię. Pytanie tylko - jak szybko działa? Np. jak po
    > nocy przychodzisz o 6:30 do samochodu i masz na szybie centymetrową
    > warstwę lodu.

    to znaczy ze ci sasiad na auto sikal
    masz bojna wyobraznie czy szukasz dowodu na swoja glupote?:)

  • 22. Data: 2010-12-02 22:09:18
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:id919h$vnq$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ea1gf61lcscbnlua1v4ubh1ncik4p0n6s2@4ax.com...

    > Wtedy to żadnego rynku nie było ;-)

    był, czarny rynek, synku :)

  • 23. Data: 2010-12-02 22:10:18
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    > No, to świadczy o tym, że Twoja ocena ich (nie)przydatności jest bardzo
    > autorytatywna. :-D

    tia to sobie skrobaj i drap tak samo ja pryszcze z dupy
    efekt wiadomy :)

  • 24. Data: 2010-12-02 22:11:46
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ja tam skrobie. Szyba się więcej niszczy od
    > kamyczków i piachu w lecie lub jak pojedziesz za solniczką
    > zbyt blisko niż od skrobania.
    >
    > A jak wypiaskowana szyba ogranicza widoczność,
    > to wymieniam na nową. Bezpieczeństwo to coś, na czym
    > się nie oszczędza.

    bla bla ble bla
    jaka sila dostajesz kamyczkiem a jaka naciskajac skrobaczka?
    sorki ale jeszcze nie widzialem zadnego frajera co szybe wymianial
    bo sobie skrobaczka poszorowal totalnie

  • 25. Data: 2010-12-02 22:23:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-02 22:08, Kris pisze:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:id90t8$fiu$2@news.dialog.net.pl...

    > to znaczy ze ci sasiad na auto sikal
    > masz bojna wyobraznie czy szukasz dowodu na swoja glupote?:)

    Tępy jesteś i żyjesz w zamknięciu (np. w psychiatryku), skoro nigdy nie
    widziałeś marznącego śniegu z deszczem.
    PLONK

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2010-12-02 22:37:04
    Od: Anna Izabela <a...@g...pl>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak napisał:

    > Tępy jesteś i żyjesz w zamknięciu (np. w psychiatryku), skoro nigdy nie
    > widziałeś marznącego śniegu z deszczem.
    > PLONK

    Nie rozumiem co to jest plonk :((

  • 27. Data: 2010-12-02 22:44:23
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    http://skocz.pl/plonk

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 28. Data: 2010-12-02 22:47:48
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-02 22:10, Kris pisze:
    > tia to sobie skrobaj i drap tak samo ja pryszcze z dupy
    > efekt wiadomy :)
    Słowo "skrobaj" nie istnieje, jest "skrob", a poza tym zgubiłeś słowo
    "jak" przed "ja" i wyszło trochę niegramatycznie, ale nie szkodzi. :-)
    EOT

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 29. Data: 2010-12-02 22:50:17
    Od: Anna Izabela <a...@g...pl>

    Użytkownik R2r napisał:

    > http://skocz.pl/plonk

    możesz napisać jeszcze raz bo tego wyżej nie przeczytałam?

  • 30. Data: 2010-12-02 23:00:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > tia to sobie skrobaj i drap tak samo ja pryszcze z dupy
    > efekt wiadomy :)

    PLONK