  • Data: 2013-01-10 16:53:14
    Temat: Re: Tak poprawiaja bezpieczenstwo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "terjan" napisał w wiadomości
    >mam stary samochód nic nie warty ale na chodzie, a co jakbym tak z
    >piskiem zahamował, full wsteczny i rozpłaszczył ten cały ich przodzik
    >z "głowicą" ? następnie wysiadł i "o przepraszam nie zauważyłem" ?

    No co - twoj ubezpieczyciel poniesie wymierna szkode.
    A oni zalowac sobie nie beda - rozpisza sie szeroko w stratach, i
    zyskaja czesci zamienne.

    Chyba ze wszystko sie nagra na kamere i bedzie chuliganskie
    zniszczenie mienia znacznej wartosci, a nie "nie zauwazylem".
    Ubezpieczyciel sie wypnie, a komornik bedzie sciagal z wieziennej
    pensji.

    Co innego jakbys tak mial kamaza na litewskich numerach - choc
    doradzalbym raczej bialoruskiego :-)

    Albo dronami ich, z powietrza :-)

    J.