    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak w temacie dojenia kierowców
    Date: Sun, 12 Aug 2012 08:27:27 +0200

    > Daj spokój. Diagności zrobili sobie popijawę pod przykrywką szkolenia i
    > stwierdzili, że kryzys jest i warto by było zwiększyć szanse na wzięcie
    > w łapę. A pismaki podchwyciły temat.

    To wejdzie. Już tyle absurdów powprowadzali by doić kierowców, że ten
    też wprowadzą.
    Niech ktoś mnie przekona czemu mieli by tego nie zrobić. To same plusy.
    Zwiększy się ilość stanowisk diagnostycznych, oraz stanowisk pracy.
    Stawki za przegląd pójdą w górę, bo rozbudowa stanowisk plus nowe
    stanowiska pracy muszą się zwrócić. Co za tym idzie więcej kasy dla
    budżetu. No i atut tego wprowadzenia to likwidowanie "złomów" z ulic nie
    raz w roku a dwa razy albo i trzy.

    > Obecny system byłby całkowicie wystarczający, gdyby go uszczelnić.
    > Wystarczy parę "kontrolowanych" ...]

    Ależ oczywiście że ten system jest wystarczający i też nie chodzi o
    uszczelnianie systemu. Czy Ty myślisz że oni o tym nie wiedzą?

    Ten system jest bardzo dobry ponieważ dopuszcza "złomy" do ruchu, a te
    "złomy" spalają tysiące ton paliwa. Więc po co go uszczelniać jak
    przynosi zajebiste zyski.

    Prosty przykład. Mam kolesia który jeździ Passatem 1.8 nie zagazowanym,
    auto chyba z około 93 roku. Nie stać go na nowsze. Reanimuje mu je pan
    "Kazio z garażu" Jakoś się to auto kupy trzyma, ale jak załatwia
    przeglądy to się wszyscy domyślamy. Jeździ nim do do roboty i tak jak
    wszyscy tu i tam na weekendy. Czasami wpadnie mandacik za złe parkowanie
    lub przekroczenie prędkości. Gdy by go pogrążyli na badaniach
    technicznych, przesiadł by się do tramwaju. Tusk byłby z tego bardzo
    niezadowolony.

    Ogólnie społeczeństwo toleruje chory system w którym żyjemy i
    przerabiane w nim wały. Na normalność w tym kraju nie ma co liczyć.
    --
    Krzysiek