  • 1. Data: 2014-02-12 12:43:58
    Temat: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Oto fragment otrzymanej odpowiedzi w temacie zdjęcia opublikowanego
    wcześniej na https://www.facebook.com/UstrzelMisia

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/19673278/RSOW743
    _13_2.jpg

    Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpośredni do w/w
    zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372
    880

    Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
    dotyczą, drogówkę w szczególności.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-02-12 12:49:08
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 12:43:58 +0100, anacron napisał(a):

> [...]
    880

    > Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez

    Hm, z tego co pamiętam to w podobnym przypadku (w Siewierzu) policja
    powoływała się na kontratyp. To jak to w końcu jest?

  • 3. Data: 2014-02-12 12:54:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 12:49, Kapibara pisze:

    _13_2.jpg

    > Hm, z tego co pamiętam to w podobnym przypadku (w Siewierzu) policja
    > powoływała się na kontratyp. To jak to w końcu jest?

    Według moich prawników prosto, nie ma niebieskich błyskowych, mandat się
    należy. W pierwszej odpowiedzi tez mnie zlali, ale pogroziłem paluszkiem
    (mediami) i druga odpowiedź już taka jak być powinna.

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2014-02-12 13:04:00
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 12:54:02 +0100, anacron napisał(a):

    > Według moich prawników prosto, nie ma niebieskich błyskowych, mandat się
    > należy. W pierwszej odpowiedzi tez mnie zlali, ale pogroziłem paluszkiem
    > (mediami) i druga odpowiedź już taka jak być powinna.

    Ok, rozumiem.
    Ja w 2010r miałem taką sytuację, że wypatrzyłem policję w nieoznakowanej
    Skodzie z postawionym obok fotoradarem. Stali sobie na przystanku
    autobusowym. Porobiłem im zdjęcia i wysłałem do komendy. Nie będę się
    rozpisywał, bo to długa historia, napiszę w skrócie. Najpierw wypierali
    się, że tam nie ma przystanku, jak im nie odpuściłem to chcieli skierować
    sprawę do sądu, bo policjantka nie chciała przyjąć mandatu. Ja miałem być w
    charakterze świadka. Po jakimś czasie przyszło pismo,że oni nie widzą
    podstaw do ukarania i zostaje pouczenie. Dalej nie chciało mi się odwoływać
    (choć teraz bym im nie odpuścił).

  • 5. Data: 2014-02-12 13:11:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 13:04, Kapibara pisze:
    > Po jakimś czasie przyszło pismo,że oni nie widzą
    > podstaw do ukarania i zostaje pouczenie. Dalej nie chciało mi się odwoływać
    > (choć teraz bym im nie odpuścił).

    Ja nie odpuszczam. Swoją drogą udało mi się zaszczuć Policję w jednym
    mieście. Trwało to ponad rok, ale niestety nie miałem czasu, aby to
    szybciej załatwić. Notorycznie widzieli moje auto obok nich, za nimi,
    zaparkowane opodal. Notorycznie też zgłaszałem wykroczenia popełnione
    przez radiowozy (oj trochę tego było). Za każdym razem jak miałem okazję
    podjeżdżałem i opierniczałem, że to robią źle, tamto źle etc. Nie
    wiedzieli jednak, że wspólnie ze mną polowało na nich ponad 20 osób z
    rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
    "odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedząc na
    tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach). "Koledzy"
    oznajmili mu, że albo się ze mną dogada i im odpuszczę, albo oni mu
    pomogą zmienić jednostkę. Tak mnie mieli dosyć :)

    ps. jak mu przy zdarzeniu mówiłem, że mnie przeprosi to się uśmiechnął
    głupio, ale wtedy nie wiedział co już zaplanowałem i że ja nie zapominam
    i nie wybaczam.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-02-12 13:16:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Po ponad roku w zamian za "odpuszczenie" policjant który mi zawinił
    > przeprosił mnie siedząc na tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze
    > i ze łzami w oczach).

    Ty to jednak jestes gosc! Trzeba bylo kazac mu kleknac i zrobic dodatkowo
    zdjecie!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2014-02-12 13:22:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    [...]

    > rejestratorami. Skargi zgłaszałem zawsze ja. Po ponad roku w zamian za
    > "odpuszczenie" policjant który mi zawinił przeprosił mnie siedząc na
    > tylnym siedzeniu mojego auta (w mundurze i ze łzami w oczach).

    Snickersa?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-02-12 13:23:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Hello anacron,
    >
    > Wednesday, February 12, 2014, 1:11:34 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Snickersa?
    >
    > [...]

    Dwa.

    --
    anacron
    aba/

  • 9. Data: 2014-02-12 13:26:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Hello anacron,
    >
    > Wednesday, February 12, 2014, 1:11:34 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Snickersa?
    >
    > [...]
    Romanie a gdzie uznanie dla naszego twardziela co to sady i policjanci
    klaniaja mu sie w pas?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-02-12 13:33:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    > Romanie a gdzie uznanie dla naszego twardziela co to sady i policjanci
    > klaniaja mu sie w pas?

    Niestety, dawno przekroczone zostały granice mojej wiary w cuda.

    --
    Best regards,
    RoMan