    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Takie ogłoszonko
    Date: Sat, 26 Jan 2019 17:18:47 +0100

    > Podejrzewasz, ze ktos chce mlodziez smogiem oglupic ?
    > A moze nawet wladze uniwerku czy pan profesor osobiscie ?

    Tak, podejżewam, że ktoś dąży do ogupienia narodu polskiego, a najlepiej
    zacząć od młodzieży.
    Nie, zwykle naukowcy to ludzie otwarci, czasem za otwarci,
    dający się kierować nie zawsze dobże nam życzącym agentom obcego wywiadu,
    a tego ścierwa w Polsce, kraju bardzo otwartym od zawsze ( może dzięki
    szlakom handlowym i dzięki tradycji dobrego jedzenia ) jest wiele. Więc na
    każdym wydziale trafi się pewnie kilku.

    > Moment, bo nie rozumiem co a wspolnego reszta opowiesci z tematem?
    > Podejrzewasz, ze ktos chce mlodziez smogiem oglupic ?
    > A moze nawet wladze uniwerku czy pan profesor osobiscie ?

    > Ale ktory to byl rok ?

    Nie pamiętam, kobietą się lat nie liczy. Lata 80 .

    > dla podstawowek ?

    To wynika z treści. W jakiej szkole jest się 3 lata pszed 3 klasą LO?
    Tak, dla podstawowej szkoły, ale wtedy nie było gimnazjum.

    > Ale nie zapamietalas z powodu natloku mysli, czy dlatego, ze impreza
    > byla kiepska ?

    Może pszeczytaj najpierw, nieładnie jest pszerywać.
    Może zrozumiesz co w życiu ważne, ale ja pszeczytawszy twoje wtręty wątpię.

    > To gdzie byla ta impreza, ze obowiazkowa ?

    jw. Nieładnie pszerywać, jest w treści.

    > po/milicja sie zajmowala jednym spoznieniem ?

    Tak, milicję. Takie były czasy.

    > Byc moze, ale kto cie przeniosl ?

    Rodzice.

    > To sie musial brat zasluzyc, zeby siostre przesladowac.

    Co ty za idiotyzmy wypisujesz. Jaki jesteś rocznik ?
    Histori najnowszej nie znasz z domu, filmu, w końcu ze szkoły?
    To nie brat wyżucił mnie ze szkoły, tylko jego wyżucili.

    > Mial dwie ? Bo zeby grupa po studniowce nie musiala korzystac z
    > lazienki.

    Jakbyś pszeczytał uważnie, to byś się doczytał.
    Jak nie rozumiesz, pszeczytaj ponownie, powooooooooooli. Nikt cię nie goni.
    Jak jesteś zmęczony idź spać, nie musisz tego czytać,
    a jak jednak cię to zainteresowało możesz to zrobić jutro.

    Napisałam "zwaliliśmy się" czyli moją klasa, nie brata.

    > Ale to musialas byc umowiona, ze sie koledze zwalisz do domu .

    jw. "za namową nauczycielki" , prawdopodobnie by nikt nie szwędał się po
    nocy, bardzo zimnej zresztą, a my ubrani galowo, wieczorowo , bynajmniej
    nie w fura. By pszeczekać do rana. Nie była to dobra organizacja.
    Impreza się powinna kończyć wcześniej. Nie tylko jak dojeżdżałam pociągiem ,
    kilkoro dojeżdżało z lini Otwockiej.

    > Ale w tej starej szkole, czy w tej nowej ?

    Jw. Uważaj jak czytasz , napisałam "byłą klasą", a piszę to z punktu
    widzenia nastolatki jadącej na pokaz.

    > Zasluzenie ?

    Nie zanam obiektywnej skali.
    Dyktanda były ze specjalistycznego tomiku, każde na półtorej strony papieru
    podaniowego.
    Polonistał sprawdzał do drugiego błędu = pała.
    Ci co dostali lepsze stopnie mieli po prostu błędy "niezauważone".
    Dyskutowaliśmy czy etycznym jest zmiana stopnie na gorszy,
    gdy ktoś pokazał nauczycielowi niezauważone będy w pracy z zawyżonym
    stopniem.

    > Ciekawe jak teraz.

    Smog warszawski dosięgł już i Wołomina.

    >...w Wołomininie bedzie wiekszy smog z powodu palenia weglem.
    Pewnie tak.

    > Te samochody dawniej w Warszawie ... okres byl przedkartkowy, czy te
    > dymiace diesle ?

    Benzyna była na kartki.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)