  • 11. Data: 2011-12-13 15:40:13
    Temat: Re: Tanie generatory prądotwórcze do fotografowania w terenie
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:jc1svs$pia$1@inews.gazeta.pl...

    > www.ebay.com/itm/Press-Photo-Powerful-Electric-Gener
    ator-Battery-Current-/250872235559?pt=Art_Photo_Imag
    es&hash=item3a69268627

    > Pozdrawiam StaM
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    hehe.
    Tym to zasilisz jedynie folder z lampami bowensa ;)

  • 12. Data: 2011-12-14 16:56:42
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Przecież nie bedziesz konsultował na grupie zakupu o wartości 350 PLN?
    > Tani i cichy generator, czyli jednofazowy, benzynowy, w obudowie
    > wyciszającej to koszt ok 4K PLN a i tak daje po uszach z mocą ponad
    > 85dB, waży ponad 100 kg i ma wymiary rzędu 1,0x0,6 m

    Nie wiem gdzie to wyczytałeś albo zmień okulary.

    Generator Hondy waży 13kg i ma moc 1KW.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2011-12-14 16:57:22
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Dlaczego? To najcichsze i najbardziej mobilne rozwiązanie. Kup
    > akumulator do głębokiego rozładowywania (jachtowy)

    A ile on będzie ważył, he?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 14. Data: 2011-12-14 22:02:51
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message
    zmien.kom.na.com...

    > A ile on będzie ważył, he?

    Miało być tanio i cicho, a nie lekko.

    Najlżejszym rozwiązaniem byłby porządny panel solarny + aku motocyklowe i
    przetwornica. A już najfajnieszym - wiele zapasowych baterii do aparatu.

  • 15. Data: 2011-12-23 15:24:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Użytkownik Hants napisał:
> [...]
    > i przetwornica. A już najfajnieszym - wiele zapasowych baterii do aparatu.

    Napisałem do fotografowania w terenie, czyli ktoś musi przenieść.
    Baterii do aparatu? Akurat mój pentax jest zajebisty pod kątem zasilania.
    A czym zasilę mocne lampy błyskowe, zasilane 230V?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 16. Data: 2011-12-28 16:03:35
    Od: " merti" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    @Zyga
    A możesz powiedzieć co ty chcesz tym zasilić, bo taką mocą to mieszkanie w
    bloku zasilisz bez większych obciążeń ;)