    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Date: Sun, 28 Jul 2013 21:30:07 +0200
    <kt34ki$m0k$2@node2.news.atman.pl>
    <51f55fd8$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia 2013-07-28 20:15, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Jak widać na powyższym obrazku, to nie moja domena :>

    Na powyższym widać że jednak twoja.

    > Statystykę będziesz miał taką, jaką wyprodukujesz. Jak się
    > szuka sensownie i nie byle taniej, to jak najbardziej takie
    > oferty można znaleźć. Zapewnienia sprzedawcy łatwo zweryfikować.

    Ja nie twierdzę że nie znajdziesz jeśli umiesz szukać i
    mas w tym doświadczenie. Statystyczny Kowalski nie ma
    i nie znajdzie.

    > Cóż, dobre używane samochody kosztują i są dostępne 'z ogłoszeń'.

    Jeden na tysiąc czy dziesięć tysięcy pozostałych. Ja rozumiem
    że łatwiej taki znaleźć niż trafić w totka ale tradycyjnie
    przypomnę że statystyczny kowalski go nie znajdzie.