    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanio czyli na prad :-)
    <thjt5s$lp2$1$horizn@news.chmurka.net> <16qbrhcdfw1zs$.dlg@myjk.org>
    <ti6ltb$c3l$1@gioia.aioe.org> <o...@l...harvard.local>
    <ti6rpg$gan$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <ti6uq5$hot$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <ti732f$hos$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <ti78it$o3n$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 13 Oct 2022 06:10:13 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 22:37 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No przecież piszę, że to nie jest rozwiązanie do masowego zastosowania,
    Ja nie twierdzę niczego innego.
    Ciągle przecież Ci piszę: "nie wszystko jest dla wszystkich"
    Przyjdzie odpowiedni czas, zmienią się warunki to może bardziej się
    upowszechni.

    > Czyli wielu zrzuca się na pojedyncze samochody elektryczne. Jak każdy
    > miałby wymienić spalinkę na elektryka,
    Czemu każdy? - niech wymienią ci co im pasuje ten typ napędu. Jak będą
    mieli taniej to może więcej ludzi się na to zdecyduje.

    > No to jak jesteś płatnikiem netto, to im więcej elektryków, tym więcej
    > dopłacisz do innych i mniej ci zostanie:P
    No i na zdrowie, niech korzystają.
    Lepiej aby moje podatki szły na PV/elektromobilność niż na 500+

    > No i chwała bogu. Tylko mi nie tłumacz, że elektryk mi się opłaca.
    Absolutnie nie mam takiego zamiaru, "nie wszystko jest..."
    To Ty pod moim postem udowadniasz, że mi się to nie opłaca.

    TG