  • 1. Data: 2011-11-02 16:30:21
    Temat: Tansze autostrady dla motocyklistow
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Widac ze protesty i blokady przynosza efekty ;)

    http://tnij.org/taniaautostradaa4

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 2. Data: 2011-11-02 16:43:07
    Temat: Re: Tansze autostrady dla motocyklistow
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Widac ze protesty i blokady przynosza efekty ;)
    >
    > http://tnij.org/taniaautostradaa4

    Tak oto prywatna spolka ustalajaca zasady na publicznej drodze,
    wybudowanej za publiczne pieniadze smieje sie motocyklistom w twarz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-02 16:47:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-02 17:30, Kuczu pisze:
    > Widac ze protesty i blokady przynosza efekty ;)
    >
    > http://tnij.org/taniaautostradaa4

    Mają poczucie humoru:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2011-11-02 19:01:31
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-02 17:47, Monster pisze:

    > Mają poczucie humoru:-)

    To teraz kupowac, urale, dniepry z koszem i jezdzic taniej hahaha

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 5. Data: 2011-11-02 20:26:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-02 20:01, Michał V-R pisze:

    > To teraz kupowac, urale, dniepry z koszem i jezdzic taniej hahaha

    znając życie zniżka kosza nie uwzględnia:-)
    ale autostradą?ee nuda,tylko przełaj,a asfalt dopiero jak pod śniegiem
    schowany:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-11-02 21:29:46
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    http://motoradio.com.pl/2011/11/02/zmiany-w-oplatach
    -na-autostradzie-a4/ -
    sprostowanie

    --

    morghul

  • 7. Data: 2011-11-04 11:07:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-02 21:26, Monster pisze:

    > znając życie zniżka kosza nie uwzględnia:-)
    > ale autostradą?ee nuda,tylko przełaj,a asfalt dopiero jak pod śniegiem
    > schowany:-P

    motocykl to motocykl, na autoban moze byc takie cos,
    http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/takiego
    -czegos-nie-widziales,1329430,3017
    pasazer ma idealnie w zimie, kierownik troche bardziej przejebane :-)

  • 8. Data: 2011-11-05 19:35:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-04 12:07, Michał V-R pisze:

    > motocykl to motocykl, na autoban moze byc takie cos,
    > http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/takiego
    -czegos-nie-widziales,1329430,3017

    > pasazer ma idealnie w zimie, kierownik troche bardziej przejebane :-)

    zły tytuł,widziałem takie coś:-)Był też taki wózek w kształcie VW
    Ogórka,seryjnie robiony był Gemini,full wypas na całą rodzinę:-)
    http://archi.inosak.org/db/item1897973851_1.html

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-11-06 09:01:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-05 20:35, Monster pisze:

    > zły tytuł,widziałem takie coś:-)Był też taki wózek w kształcie VW
    > Ogórka,seryjnie robiony był Gemini,full wypas na całą rodzinę:-)
    > http://archi.inosak.org/db/item1897973851_1.html
    Zly link. Chcialbym to zobaczyc, daj dobry

  • 10. Data: 2011-11-06 14:22:13
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-11-06 10:01, Michał V-R pisze:

    > Zly link. Chcialbym to zobaczyc, daj dobry

    aa,sorki,to był wózek ogrzewany wydechem spalin na pasażera,tak jak w
    R75 na ost froncie:-)
    właściwy:

    http://archi.inosak.org/db/item300580361569_4.html

    --