  • Data: 2019-02-18 22:32:19
    Temat: Re: Tapicerka skórzana vs jakakolwiek inna
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu .02.2019 o 18:06 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
    >

    >> Gorszym.
    >> Home Cinema to wygodny fotel.
    >> https://meblewkoszyku.pl/media/products/87a47322138c
    9aeba848645ba1e7880d/images/thumbnail/big_Xaranz5_sm
    all.jpg?lm=1549732902

    > i nie siadaja na niego bo jest skórzany?

    Dokładnie.
    Zimą zimno, latem się kleisz, a podkładnie koca za każdym razem jest
    nieco uciążliwe.
    W dotyku to samo - welur i plusz są zdecydowanie milsze i bardziej miękkie.

    > Może goście "bardziej oficialni" i odstrasza ich ta pół leżąca pozycja?

    Jak znowu półleżąca?
    Nie ma obowiązku rozłożenia fotela i użycia funkcji komfort.
    W trybie złożonym też działa. ;-)
    https://meblewkoszyku.pl/fotel-home-cinema.html

    > Przecież nie używam K7 z odległości 3 cm.
    > Myjka to sprytny wynalazek, jak jeszcze jest możłiwość podpięcia
    > ciepłej/letniej wody to myje wszytsko bdb nawet bez detegrentów.

    Myć to myje, ale skóra traktowana wodą robi się sztywna, sucha, z
    wyglądu paskudna i pęka.