  • 21. Data: 2015-06-13 09:20:03
    Temat: Re: Tce 0.9 czy 1.0 MPI
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-13 o 08:40, Trybun pisze:

    > Zdecydowanie polecam nowe Mitsubishi Space Star. Nie do uwierzenia ale
    > on naprawdę pali tylko około 5litrów paliwa, można powiedzieć że
    > wyposażenie pełne, a rocznik 2014 jest dostępny za 38000zł.

    Ja już niestety nie mam nic do gadania :)

    Nieopatrznie zabrałem wczoraj żonę do salonu Opla, żeby się przymierzyła
    do Corsy i postanowiła kupić Merivę (1.4, 100KM Twinport Ecotec to się
    chyba nazywa), bo się zakochała w tym aucie :)

    Może to nie taki w sumie zły wybór, bo silnik normalny, a nie żadne
    wynalazki chyba?

    Ale fakt, że to tylko (lub aż) 10 tys. w stosunku do Corsy, a tylko 6
    tys. w stosunku do Dacii, którą nam proponowali. W tym wypadku
    porównanie ceny i wyglądu rocznej demo Daci do Merivy zakrawa na niezły
    żart...

  • 22. Data: 2015-06-13 10:19:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-13 o 09:20, twistedme pisze:

> [...]
    > tys. w stosunku do Dacii, którą nam proponowali. W tym wypadku
    > porównanie ceny i wyglądu rocznej demo Daci do Merivy zakrawa na

    Trzeba jej jednak przyznać że nie jest to jakieś ślepe zauroczenie, nowa
    Meriva istotnie możne się podobać...;-) To chyba najładniejszy Opel w
    historii tej firmy.
    Niestety, nie miałem z tym autem okazji bliżej się zapoznać, ale znając
    Opla to można przyjąć że silnik to ich mocny punkt. W Space Starze także
    silnik bez tych kłopotliwych nowości.
    Czysty marketing - coś idzie, a więc trzeba cenę podnosić.

  • 23. Data: 2015-06-13 12:18:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-06-13 o 10:19, Trybun pisze:
    > Trzeba jej jednak przyznać że nie jest to jakieś ślepe zauroczenie, nowa
    > Meriva istotnie możne się podobać...;-) To chyba najładniejszy Opel w
    > historii tej firmy.
    Nowa Meriva faktycznie fajnie wgląda, czy jest najładniejsza to nie
    wiem. Ale otwieranie drzwi jest poronione, no i na dodatek ten słupek w
    środku.

  • 24. Data: 2015-06-13 14:27:47
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-13 o 12:18, nadir pisze:
    > Nowa Meriva faktycznie fajnie wgląda, czy jest najładniejsza to nie
    > wiem. Ale otwieranie drzwi jest poronione, no i na dodatek ten słupek
    > w środku.

    Czyli można domniemywać że widzisz obecnie jakiegoś ładniejszego Opla,
    można wiedzieć co to za model?
    W sumie na takie użytkowanie - jedna osoba, na krótkie pozamiejskie
    trasy to Space Star wydaje się być lepszym wyborem. Meriva mimo swojej
    urody to jednak propozycja raczej dla małych rodzin, że o samej cenie
    zakupu i kosztach utrzymania nie wspomnę..

  • 25. Data: 2015-06-13 17:40:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-06-13 o 14:27, Trybun pisze:

    > Czyli można domniemywać że widzisz obecnie jakiegoś ładniejszego Opla,
    > można wiedzieć co to za model?
    Napisałeś w historii, nie obecnie.
    Mnie się akurat bardziej podobają Ople z lat 60-70-80.

  • 26. Data: 2015-06-13 18:50:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > w stosunku do Dacii, którą nam proponowali. W tym wypadku porównanie ceny
    > i wyglądu rocznej demo Daci do Merivy zakrawa na niezły żart...

    A ile kosztuje ta Meriva?
    Dobrze liczę, że tyle co nowy Sandero Stepway?
    To faktycznie za bardzo nie ma nad czym myśleć.

  • 27. Data: 2015-06-13 20:06:05
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-13 o 18:50, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > A ile kosztuje ta Meriva?
    > Dobrze liczę, że tyle co nowy Sandero Stepway?
    > To faktycznie za bardzo nie ma nad czym myśleć.

    49tys

  • 28. Data: 2015-06-15 10:24:55
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > @twistedme, uderz do jakiegoś brookera, ściągną Ci taniej auto z Niemiec i
    > kupisz lepsze auto za taką samą cenę. Nie ma się co strachać, kupiłem tak
    > swoją Mazdę 25 tys. taniej, 7 lat przejeździła od wyjazdu z salonu i się
    > nie rozpadła jeszcze. ;) Jak chcesz, to mogę wygrzebać kontakt...

    Masz na mysli autosciagacza?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 29. Data: 2015-06-15 11:46:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 15 Jun 2015 10:24:55 +0200, Marek

    > Masz na mysli autosciagacza?

    Mam na myśli dowolnego brookera. Ja akurat brałem Mazdę przez AutoPerfect z
    Gdańska (ul. Hallera). Z kolei Superba miałem (miałem, bo ostatecznie
    zostałem przy Mazdzie, gdyż ograniczyłem jazdę) brać od gościa, co się
    specjalizuje w Skodach (i tego musiałbym wygrzebać z maili). Wycenił mi
    "full opcję" (łącznie z wentylowanymi siedzeniami przednimi i szyberdachem
    panoramicznym) na 134 tys. brutto -- w naszych salonach kosztowało to 10
    tys. zł więcej. Jedyna różnica jest taka, że przed wjazdem z DE na teren PL
    musi być auto tam zarejestrowane, a potem przerejestrowane u nas. Gwarancje
    itp. obowiązują normalnie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2015-06-15 13:51:43
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 15.06.2015 11:46, Myjk wrote:
> [...]
    > musi być auto tam zarejestrowane, a potem przerejestrowane u nas. Gwarancje

    dzieki za info.
    Szukac ich po prostu w internecie?

    --
    Marek