  • 1. Data: 2012-04-27 19:13:26
    Temat: Telewizja na żywo w ekranie iPhone - dlaczego nie?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Oglądam sobie właśnie Discovery Channel na swoim iPhone4 za
    pośrednictwem świetnej stronki internetowej www.iOSLiveTV.com

    Nie wiem za bardzo jak oni to robią, że kanały kablówki są
    w necie za darmo, może mają jakieś umowy i płacą reklamami,
    ale nie wymagają żadnych kont, haseł itp...

    Po prostu działa - i jakość na moim telefonie z 3G od AT&T jest
    bardzo dobra, zadziwiająco dobra: nie ma żadnych lagów, nie
    ma pikselizacji... Leci teraz "Man, Woman, Wild" - palą ognisko...
    Wysokie ruchliwe płomienie, dobry test na kompresję video :-)
    Jakość jest bardzo dobra.

    Stronka nie działa mi na pececie w IE9, być może zrobiona jest
    specjalnie dla iPhone. Czy ktoś sprawdzi czy działa pod Andkiem?

  • 2. Data: 2012-05-01 03:44:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > w necie za darmo, może mają jakieś umowy i płacą reklamami,
    > ale nie wymagają żadnych kont, haseł itp...

    Wygląda na to, że już po zabawie... Witrynka padła.

  • 3. Data: 2012-05-01 21:57:15
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.05.2012 03:44, Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Wygląda na to, że już po zabawie... Witrynka padła.
    chodzi taka stronka w Polsce, ale za darmo jest 30 min. (potem przerwa,
    nie sprawdzałem, bo po 30 min już śpię.) Abo na miesiąc 15zł, ale i tak
    wszystko robią "wolontariusze", więc strona może "paść" z dnia na dzień....
    chciałbym dożyć dnia gdy zapłacę za 5 kanałów, 50% tej kwotyktorą płacę
    teraz za 500 kanałów.
    ToMasz

  • 4. Data: 2012-05-02 14:42:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > dzień....
    > chciałbym dożyć dnia gdy zapłacę za 5 kanałów, 50% tej kwotyktorą płacę

    A adres? :-)
    No i ciekawe czy działa spoza Polski czy trzeba z proxy się bawić.

  • 5. Data: 2012-05-02 19:12:50
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-02 14:42, Pszemol pisze:

    > A adres? :-)
    > No i ciekawe czy działa spoza Polski czy trzeba z proxy się bawić.

    Jak już chcesz sprawdzać to proszę:
    http://weeb.tv/channels
    http://pl.justin.tv/directory
    http://oognet.pl/content/search/2