  • 11. Data: 2005-09-08 12:27:51
    Temat: Re: Telia wyśmiewa polaków
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    tfuuu napisał(a):
    > niesmak pozostal...
    ... reklama przyniosła zamierzony skutek.

    --
    Jakub

  • 12. Data: 2005-09-08 15:26:25
    Od: Ece <e...@p...op>

    dragonite napisał(a):
    > Szwedzka firma telekomunikacyjna Telia,w swojej duńskiej reklamie wyśmiewa
    > Polaków. Co przedstawia reklama ?

    Niestety nie mam takich dobrych znajomych Duńczyków, żeby ich o to
    zapytać, ale na jakiej podstawie właściwie wnosicie, że jest to
    wyśmiewanie Polaków?

    Poza "Gdzie jesteśmy" i "Do widzenia" nic na Polaków nie wskazuje -
    przynajmniej jak dla mnie. Chyba, że taki wizerunek Polaka jest dobrze
    rozpoznawalny w Danii, ale tego nie wiem. Nie wiem też, czy przeciętny
    Duńczyk rozpozna język polski.

    Może ma ktoś informacje, jak Duńczycy postrzegają tę reklamę, dlaczego
    ma być ona dla nich zabawna i czy rozpoznają w niej Polaków i język polski?