    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: "Tempomat" alternatywa dla Scottoilera
    Date: Wed, 11 Apr 2012 14:59:51 +0200

    news:jm3uhl$qlj$1@node2.news.atman.pl...

    > To dość plastyczne jest. Kręcisz w prawą stronę przesuwając w lewo na
    > rolgaz, montujesz na samym końcu, ustawiasz pozycje tak samo kręcac w
    > prawą stronę. W drugą się nie kręci bo się samo zaciska. Montaż/demontaż
    > to 15s.

    Cóż, brzmi zachęcająco. Jak rozumiem, "aktywnie" można bez problemu manetke
    skręcić, tj.trzeba pamiętać po prostu, że nie wróci sama, ale nie musi się
    jakoś specjalnie siłować czy awaryjnie wciskac sprzęgło żeby nie wpierniczyć
    się w blachowóz przede mna?
    Rozważam coś takiego, bo wybieram się w dłuższą trasę (tj. ponad 1000 km) po
    raz pierwszy i nie wiem czy to dobry pomysł. Poświęcić te kilkanaście zeta
    mogę oczywiście, bardziej martwi mnie upierdliwy demontaż gdzieś w szczerym
    polu ;-)

    --
    Yogi(n)