eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTempomat uniwersalny › Re: Tempomat uniwersalny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ent22.internet
    dsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tempomat uniwersalny
    Date: Tue, 11 Jun 2019 21:42:22 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <qdp06t$21i$1$Adam@news.chmurka.net>
    References: <qdo04e$jl6$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5cffd5b7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 11 Jun 2019 19:42:21 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="ent22.internetdsl.tpnet.pl:83.15.205.22";
    logging-data="2098"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5cffd5b7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2658433
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-06-11 o 18:24, Irokez pisze:
    > W dniu 2019-06-11 o 12:34, Adam pisze:
    >> Waeco Magic Speed MS 50
    >
    > A nie ma w Twoim aucie opcji aby założyć oryginalny?
    > U mnie w Avensis założył serwis Magic Speed MS 400 zamiast po prostu
    > wymienić kierownicę na taką z manetką. No ale nic dziwnego, jak
    > pojechałem do serwisu Toyoty w Wałbrzychu i gość szedł w zaparte że się
    > tak nie da ;)
    > Ponieważ denerwowała mnie manetka z lewej (zasłaniała przyciski) kupiłem
    > kierownicę oryginalną z tempomatem a Waeco zdemontowałem (została tylko
    > pompka pod maską i wiązka do centralki, ale nie mam jakoś natchnienia do
    > ściągania półki i wyciągania tego).
    >

    Gdybyś całość zdemontował, to byłbym chętny.

    Chodzi mi o Pajero II, ale po liftingu, rok 2001. Nawet w serwisach nie
    mają dokumentacji do niego, wg Mitsubishi wersja V46W skończyła się w
    1999. A tak naprawdę to była jeszcze później robiona (a częściowo
    składana z fabrycznych części) m.in. w Indiach do ok. roku 2012.
    Mam z silnikiem 2,8 TD, wersja long, automat.

    Po włączeniu tempomatu zgłasza się on na tablicy rozdzielczej, a po
    chwili gaśnie - nie mam dźwigienki (mam ale dla Pajero 2 przed
    liftingiem - nie pasuje ani mechanicznie ani elektrycznie) i nie mam
    siłownika. Nie znalazłem nigdzie brakujących części i nie wiem, czy znajdę.

    Dlatego wolałbym nie robić doktoratu z cyklu "czy będzie pasować", lecz
    wolę założyć osobny, uniwersalny. W komorze silnika mnóstwo wolnego
    miejsca, są dźwigienki do dodatkowego cięgna gazu, są punkty montażowe
    do siłownika.
    Tylko musiałbym wymyślić, jak zasilić czujnik prędkości. Ponoć można
    wziąć sygnał od ABS, albo iść "po rusku" - dołożyć jakiś hallotron czy
    cuś w ten deseń.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: