  • 1. Data: 2015-01-10 15:45:57
    Temat: Teraz ja - z serii co teraz?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    wiem, mam lenia, bo nie chce mi sie szukać w pierdylionie wątków...

    Budżet kilkanaście tys, autko dla kobiety, jazda po mieście,
    sporadycznie trasy do 200km. jak najmniej problematyczne (więc dizel
    odpada) i tanie w serwisie, więc popularne. Yaris czy corsa? tak około
    5, max 6-letnia. 1.0? 1.2? któregoś modelu unikać? francuzów nie lubię i
    nie polecam, więc cytrynki i peżociki niestety out of scope. skoda?
    hm... może coś jeszcze innego?

    jak to jest obecnie z tymi sprowadzanymi co Niemiec płakał jak oddawał?
    dalej wałki są z podstawionymi słupami? Historię każdej marki można już
    po VINie sprawdzić w kazdym ASO? jest gdzies europejska baza
    skradzionych samochodów? albo chociaż krajowe?

    @

  • 2. Data: 2015-01-10 16:58:57
    Temat: Re: Teraz ja - z serii co teraz?
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Honda Jazz, ale jak się już pojawi na rynku wtórnym to znika na pniu.

  • 3. Data: 2015-01-11 08:13:31
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał w wiadomości grup

[...]

    Zonie kupilismy KIA RIO i jest mega zadowolona. 1,4 97KM Pb oczywiscie.

  • 4. Data: 2015-01-11 08:49:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.01.2015 o 15:45, Artur Miller pisze:
> [...]
    >
    > Budżet kilkanaście tys, autko dla kobiety, jazda po mieście,
    > sporadycznie trasy do 200km. jak najmniej problematyczne (więc dizel
    a już chciałem polecić jeden ze stosunkowo mało awaryjnych silników HDi

    > i tanie w serwisie, więc popularne. Yaris czy corsa? tak około
    > 5, max 6-letnia. 1.0? 1.2? któregoś modelu unikać? francuzów nie lubię i
    > nie polecam, więc cytrynki i peżociki
    a cytrynki to takie ładne i tanie auta....

    > hm... może coś jeszcze innego?

    Twoja kasa i Twój wybór, ale bez obrazy, sejm ogłosił przetarg
    nieograniczony, otwarty dla wszystkich światowych firm, na dostawę
    dowolnych telefonów. kryterium wyboru urządzenie: musi mieć appleOS

    ToMasz

  • 5. Data: 2015-01-11 09:51:04
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Jak nie przepadam za francuzami, tak jestem pozytywnie zaskoczony pugiemu 206 mojej
    pani. Silnik 1.6 110KM pracuje bardzo fajnie w tym aucie, zawieszenie nie sprawia
    żadnych problemów, dodatkowo ma świetne hamulce. Jest klima, elektryka szyb i
    lusterek, niezłe audio, czujnik deszczu i dużo schowków, co cieszy kobiety :).
    Za kilkanaście tys. można kupić już nowszy model, jak będzie zadbany, to żona będzie
    zachwycona.

  • 6. Data: 2015-01-11 20:12:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-10 o 15:45, Artur Miller pisze:

> [...]
    > po VINie sprawdzić w kazdym ASO? jest gdzies europejska baza
    > skradzionych samochodów? albo chociaż krajowe?

    Można jeszcze sprawdzać tutaj:
    http://www.sdruzeni-sova.cz/seznam-aut-s-podezrenim-
    na-zasah-do-stavu-tachometru

    Ciekawa lektura.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2015-01-12 00:01:55
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-01-10 15:45:57 niejaki Artur Miller napisał:
> [...]
    > 5, max 6-letnia. 1.0? 1.2? któregoś modelu unikać? francuzów nie lubię i
    > nie polecam, więc cytrynki i peżociki niestety out of scope. skoda?

    miałem przed świętami ten dylemat - po dwóch miesiącach poszukiwań i
    oglądania różnych "bezproblematycznych" japońskich czy niemieckich aut
    kupiłem cytrynkę - i jestem mega zadowolony :D

    no ale ty nie chcesz aut na f to niestety nie doradzę

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2015-01-12 08:34:33
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-01-12 o 00:01, p0li pisze:

> [...]
    > kupiłem cytrynkę - i jestem mega zadowolony :D
    >
    > no ale ty nie chcesz aut na f to niestety nie doradzę

    Zapomniałeś dodać, że zakup robiłeś w Rzeszy, od tubylca - i to w takim
    zakątku, gdzie mało naszych handlarzy złomem ;)...

  • 9. Data: 2015-01-12 10:24:04
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-01-12 08:34:33 niejaki ZIWK napisał:
    > Zapomniałeś dodać, że zakup robiłeś w Rzeszy, od tubylca - i to w takim
    > zakątku, gdzie mało naszych handlarzy złomem ;)...

    to fakt - w rzeszy ale w normalnym komisie i marianów z wonsami było pełno
    na placu

    --
    P0zdrawiam
    p0li