    Subject: Re: Termometr bezprzewodowy potrafiacy sie dogadac linuksem
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Date: Sun, 25 Nov 2018 21:49:11 +0100

    On 25.11.2018 15:30, t-1 wrote:
> [...]
    030-z-wave-usb-stick-modul-z-wave-0019962006500.html

    html

> [...]
    > Pressure (mBar/hPa): 1007.9
    > UV index (UVI):
    > [Indoor] Temperature (degC): 20.1 Humidity (%): 47.0
    > [pole] Temperature (degC): -1.3 Humidity (%): 75.0
    > [sypialnia] Temperature (degC): 20.7 Humidity (%): 50.0
    > [garaz] Temperature (degC): 9.9 Humidity (%): 70.0
    > [salon] Temperature (degC): 20.9 Humidity (%): 52.0
    > [piwnica] Temperature (degC): 16.3 Humidity (%): 54.0
    > Rainfall total  (mm): 248.3
    > Wind Speed (m/s):  Wind Direction:
    > Wind Chill (degC):  Wind Gust (m/s):
    >
    > Nie mam czujnika UV i popsuł się ostatnio wiatromierz.

    Dzieki. Rozwiazanei ciekawe, ale takie duze stacje pogodowe odpadaja.
    Gdyby to bylo w domku, to pepewnie bym sie zzdeccydowal na takie
    rozwiazanie, ale na balkonie wolalbym takiego wielkiego sprzetu nie
    rozkladac, ktory pewnie potrzebuje jakiegos zewnetrzengo zassilania, bo
    chyba, niee echodzi to na baterii.
    Zerkne na to jeeszcze, ale jak by to wymagaalo instalowania calego tego
    sprzetu (wiatromieerz itp), to na peewni nie zdecyduje sie. A jak to
    chodzi pod linuksem? Jak to jest wogole rozwiazane?