    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla - pierwsza prezetacja pełnej autonomii
    Date: Sun, 28 Apr 2019 15:38:02 +0200
    <ni62j347zbhd.zn9sn7jb6v8f$.dlg@40tude.net>

    W dniu 28-04-2019 o 15:21, J.F. pisze:

    > Poniekad tak bedzie, bo na pewno wsrod ofiar czesc to beda kierowcy
    > .... ktorzy byli gotowi zaryzykowac jazde na automacie.

    > Niekoniecznie. Wypadkow pewnie bedzie niezbyt duzo, a chetnych moze
    > przybywac wiecej.
    > Musk sie pewnie jakos tam zabezpieczy przed pozwami.

    > No coz, to nie jest samochod dla biedoty ... ale przy amerykanskim
    > stylu zycia ... klasa srednia na kredyt, to moze beda spokojni - tzn
    > maja glownie dlugi.
    > No i zakladam, ze sie jakos dogadaja z ubezpieczycielami.
    > A w dodatku ... kto tu winny ? Adwokaci beda mieli uzywanie.

    No właśnie - ktoś za to zapłacić musi.
    I albo zrezygnują producenci, na których przerzuci się koszty
    niedopracowania systemów, albo ich użytkownicy.

    > Tylko znow - to moze zagrozic wprost Tesli ...

    Tesla nie jest żadnym zagrożeniem, nie zdominuje rynku.
    Gorzej jeśli zechcą ją naśladować inni, którzy na nim panują.
    Wtedy takich jeżdżących Windowsów może być na ulicach mnóstwo.