  • 1. Data: 2018-08-12 21:50:24
    Temat: Re: Titano 1
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-12 o 16:16, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Smartfon Manta Titano 1. Prośba o podpowiedzi:
    >
    > 1. Jakiego programu użyć, aby telefon połączony z komputerem kablem USB był
    >   widziany w systemie? XP i W7. Chodzi o kopiowanie do i z telefonu
    > fotek i
    >   kontaktów.
    >
    > 2. Jak dodać fotkę do kontaktu?
    >
    > Mam Sony i w nim zero problemów. Instaluję MyPhoneExplorer i mam wszystko.
    > Ta Manta to jak widac zwykłe g...
    >
    > Pozdrawiam

    RTFM

  • 2. Data: 2018-08-13 10:46:27
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał:

    > RTFM

    Dzięki. Bardzo mi pomogłeś. O dodawaniu fotek do kontaktu w instrukcji zero.
    Bo to raczej g... nie instrukcja. Widziałeś ją? A co do USB to pokazany w
    niej ekran nie pojawia się. Może coś w telefonie trzeba ustawić? Jeśli coś w
    owej pseudoinstrukcji znajdziesz na ten temat to wyślę ci flaszkę dobrego
    koniaku.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-08-13 11:47:35
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał:

    > RTFM

    Po podłączeniu kablem USB do PC z XP syztem woła sterownika. W sieci póki co
    nie znalazłem. Po podłączeniu przez USB z PC z W7 instaluje się sterownik i
    telefon widać w wykazie urządzeń. Wchodze do niego i mam biały ekran bez
    żadnych folderów. Próbuję do tego okna skopiować fotki. Pojawia sie pytanie:

    Czy chcesz mieć mozliwość odtworzenia wybranych plików na urządzeniu? (Co za
    kretyńskie pytanie? Jeśli nie chce to po co te pliki tam kopiuję?) Idźmy
    dalej. Mam wybór z dwóch opcji. Po kliknięciu jednej z nich jest komunikat,
    że nie ma dostępu do urządzenie. Co z tym zrobic?

    Pzdr

  • 4. Data: 2018-08-13 16:38:06
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup

[...]

    -----
    Na telefonie zsuwasz górną belkę, tam masz komunikat że połączono z usb,
    klikasz na to i wybierasz opcję prześlij pliki, domyślnie pewnie jest
    aktywna opcja ładowania.

    pzdr
    Krzych

  • 5. Data: 2018-08-13 21:13:27
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 10:46, Kamil pisze:

> [...]
    > coś w
    > owej pseudoinstrukcji znajdziesz na ten temat to wyślę ci flaszkę dobrego

    Weź sobie informatyka specjalistę ;-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-08-13 21:18:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-13 o 11:47, Kamil pisze:

> [...]
    > kopiuję?) Idźmy dalej. Mam wybór z dwóch opcji. Po kliknięciu jednej z
    > nich jest komunikat, że nie ma dostępu do urządzenie. Co z tym zrobic?

    Nie wygodniej poprzesyłać pliki przez Bluetooth?

    Już nie pamiętam kiedy z kabla USB do przesyłania plików używałam.

    (Sterowników do USB 2.0 pewnie nie zainstalowałeś)

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-08-14 12:40:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pojawia sie pytanie:
    >
    > Czy chcesz mieć mozliwość odtworzenia wybranych plików na urządzeniu?

    Bo masz USB ustawione jako odtwarzacz multimedialny w telefonie.
    Powinieneś mieć w opcjach USB (w telefonie) możliwość ustawień czy ma to
    być odtwarzacz, ładowanie lub przesył plików. Na dodatek nie wiem czy
    właczyłeś sobie debugowanie, jak poleca program MyPhoneExplorer.

    Jednak RTFM :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 8. Data: 2018-08-16 12:33:08
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał:

> [...]
    > być odtwarzacz, ładowanie lub przesył plików. Na dodatek nie wiem czy
    > właczyłeś sobie debugowanie, jak poleca program MyPhoneExplorer.

    Jak już pisałem w instrukcji, którą otrzymałem z telefonem, jest na omawiany
    temat ZERO informacji. I nie tylko na omawiany temat. Praktycznie jest tylko
    jak podłączyc ładowarkę i którym przyciskiem włączyć/wyłączyc telefon.
    Proponuję odnosić się do tej konkretnej instrukcji zamiast bic pianę. Od
    kilku lat mam Sony Xperia i w nim wszystko działa, tak że troche wiem o co
    chodzi i gdzie czego szukać. W tym nic nie działa. Aby dodać fotkę do
    kontaktu musiałem przekopiowac kontakty z SIM do pamięci wewnętrznej. W
    którym miejscu instrukcji o tym napisali? Aby włączyć debugowanie USB
    musiałem znaleźć opcje programistyczne. Wiesz jak to się w tym modelu robi?
    Nie mam również dostępu do internetu. Nie mogę wpisać nazwy APN, bo
    "Ustawienia nazwy punktu dostępu są niedostępne dla tego uzytkownika". Itd.
    itp. Może by tak producent tego gówna sie wypowiedział? A póki co wystawiam
    mu negatywna opinie i nie polecam kupowania tego syfu.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-08-16 12:42:48
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > (Sterowników do USB 2.0 pewnie nie zainstalowałeś)

    Nie zaśmiecaj mi wątku. Bo na sensowna poradę Cie nie stać.

    PLONK

  • 10. Data: 2018-08-16 17:54:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-16 o 12:33, Kamil pisze:
    > Aby dodać fotkę do kontaktu musiałem przekopiowac kontakty z SIM do
    > pamięci wewnętrznej

    A nie ma tak, że jak wskażesz dany plik-fotkę-"Ustaw jako zdjęcie
    kontaktu" i wskazujesz kontakt?

    --
    animka