  • Data: 2018-12-09 14:38:03
    Temat: Re: To była jej ostatnia żarówka ;-)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-09 o 10:54, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 9 Dec 2018 00:57:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    >
    > Ruscy lobbuja, czy Shell lobbuje ? :-)
    >
    > A my ponoc coraz wiecej wegla importujemy z Rosji.
    > Tanszy jest ... a prad drozeje :-)
    >
    > J.

    Importujemy stosunkowo niewiele.
    Prąd jest droższy, bo UE każe płacić za emisję - to nie ma nic wspólnego
    z kosztami wytworzenia prądu. Co ciekawe - Niemcy mają bardziej
    ekologiczny prąd, a płacą 2x tyle za prąd. Dlaczego? Bo do
    "ekologicznego" trzeba dopłacić do wytworzenia. Ot, taki paradoks... Ta
    cała zielona energia przypomina mi "ekonomię socjalizmu".
    T.