  • 11. Data: 2010-12-20 23:52:51
    Temat: Re: To chyba trzeba nie mieć mózgu..
    Od: marjan <k...@g...com>

    > Głupota. Wczoraj delikwent holował po pasie startowym w Czyżynach dwójke
    > dzieci.
    >
    > A obok kilku kirowców ćwiczyło poślizgi...

    Niestety, to dość popularne tam. Tej zimy byłem już na Czyżynach z 5
    razy, i takich "kuligowiczów" było co najmniej trzech.
    A gdy raz do kontroli zatrzymała mnie tam policja to powiedzieli, że w
    sumie nie można tam się ślizgać, bo to zagrożenie w ruchu lądowym, bo
    ludzie z psami tam chodzą, bo dzieci się bawią, i kazali mi uciekać. ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Morycz

  • 12. Data: 2010-12-21 00:19:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 23:43:53 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > A co Ty robiłeś na Czyżynach? Bo chyba nie powłóczałeś, za przeproszeniem,
    > berlingową dupą :P Czyżby Ścierka oddana? ;>

    No własnie włóczyłem dupą Berlingo wkurwiając się jakie to FWD jest
    beznadziejne.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2010-12-21 00:20:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 23:52:51 +0100, marjan napisał(a):

    > A gdy raz do kontroli zatrzymała mnie tam policja to powiedzieli, że w
    > sumie nie można tam się ślizgać, bo to zagrożenie w ruchu lądowym, bo
    > ludzie z psami tam chodzą, bo dzieci się bawią, i kazali mi uciekać. ;)

    LOL. Zatrzynmywac to oni tam sobie mogą. 'Czy właściciel tego terenu wydał
    zgodę na Panów obecność tutaj? Nie? To wypad z baru, nie wolno wam tutaj
    przebywać.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2010-12-21 00:41:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2010 22:12:38 +0100, MariuszM wrote:
> [...]
    sledztwo-po-tragedii-podczas-kuligu,1,4087394,region
    -wiadomosc.html

    >Oho, będzie flame.

    Oj bedzie. Bo kolega nie sprecyzowal co w tym takiego idiotycznego :-)

    P.S. http://www.youtube.com/watch?v=p69kvJ8Diqs

    J.

  • 15. Data: 2010-12-21 08:13:36
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Gru, 20:21, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/wszczeto-
    sledztwo-po-trage...

    > co tak ludziom odwala..

    I to jeszcze na trzeźwo...
    Na wsiach taki proceder kuligów jest powszechny.

  • 16. Data: 2010-12-21 09:25:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-20 23:17, emes pisze:

    > jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do
    > odstrzelenia tesciowej !

    Bo ty tak twierdzisz?

    > wez sie gosciu palnij w lepetyne przynajmniej dwa razy,
    > a jesli w twoim poscie byla odrobina ironii to mimo wszystkim jebnij sie
    > chociaz raz.

    Może jednak ty się jebniesz ?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 17. Data: 2010-12-21 09:26:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-20 23:08, Krzysztof 45 pisze:
    > Jak o mózgu i myśleniu temat ...
    > Trzeba było myśleć przed ślubem, teraz nie musiał byś kombinować :-D

    To był przykład - mityczna teściowa pasuje najlepiej ;>

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 18. Data: 2010-12-21 09:50:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > To był przykład
    Domyślałem się :)
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-12-21 10:06:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-21 09:50, Krzysztof 45 pisze:
    > Domyślałem się :)

    Trzy zdrowaśki, trochę łez a będzie wybaczone!! ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 20. Data: 2010-12-21 10:23:50
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Bo ty tak twierdzisz?

    bo wystarczy miec odrobine mózgu i go uzyc zeby zobaczyc ta drobna roznice !
    Czy ty w ogole kontaktujesz i zdajesz sobie sprawę czym dla tych ludzi jest
    strata dziecka ?
    Przeciez to trzeba byc skonczonym kretynem zeby tego nie zrozumiec.
    A porownywanie tego do odstrzalu tesciowej jest gosciu po prostu nie na
    miejscu i na to rzecze zwracam uwage.