  • 1. Data: 2013-09-06 13:16:46
    Temat: Traction Pad, Knee Grip, Stomp grip, itd/itp
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Ostał mi się jeden kawałek, Progrip: "side gripping adhesive pad", co za
    nazwa, ech.
    Chcę to znowu nakleić, ale muszę dokupić paczkę (a były w niej 3 sztuki).
    Pooglądałem w necie i znalazłem jw w temacie, inne podobne produkty.

    Stąd pytania:

    Ma ktoś w W-wie i okolicach sztukę do odsprzedania?
    Co są warte te inne? To co mam jest miękkie, te Stomp grip podobno twarde,
    to 3 robi 3M(podobno?) i pochodzi z dalekiego południowego wschodu(!).

    Po naklejce oczekuję że będzie łatwiej się trzymać kolanami baku i będzie
    izolowała od zimnego zbiornika z rana.

    Względy estetyczne mam głęboko w d....

    W ramach poszukiwań znalazłem taśmę antypoślizgową na schody, więc może
    z tej strony, bo tania jest... Ćwiczył to ktoś?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2013-09-06 22:06:34
    Temat: Re: Traction Pad, Knee Grip, Stomp grip, itd/itp
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    > W ramach poszukiwań znalazłem taśmę antypoślizgową na schody, więc może
    > z tej strony, bo tania jest... Ćwiczył to ktoś?

    Ja tu może nie o oklejaniu moto czymkolwiek, ale sugeruję w drugię mańkę:
    gacie se przerób! Serio mówię. U mnie sprawdza się mięciutka skóra (z pyty
    kangura), której wstawki sobie wszyłem do spodni na wewnętrzną stronę ud.
    Dokładniej, to w miejsce którym najczęściej trzymam się baku. Spodnie
    fabrycznie są tekstylne, membrana wypinana, więc operacja była
    bezproblemowa. Najlepsze jest to, że na jakie moto nie wsiądę, to zawsze
    działa, bo gacie mam na sobie. Bez, to latam tylko latem, bo ni jak mi do
    klapków nie pasują.

    --
    ARQ
    transalp

  • 3. Data: 2013-09-06 23:53:41
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.09.2013 ARO <a...@p...pl> napisał/a:

> [...]
    > działa, bo gacie mam na sobie. Bez, to latam tylko latem, bo ni jak mi do

    Wiesz, ja mam jedno moto i kilka par spodni, bo jeżdżę zwykle 5 dni
    w tygodniu i powiem Ci w tajemnicy że jak dla mnie texy są do dupy.
    Ogólnie większość specjalistycznej odzieży z membranami jest do dupy
    na moto, a zwłaszcza spodnie. Te naklejki antypoślizgowe procośtam,
    używałem i były OK, tylko stosunek ceny do jakości mi niespecjalnie
    pasuje, w dodatku zostaną mi dwie na lata leżenia znowu i stąd pytanie
    na grupie o alternatywy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2013-09-07 00:05:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-09-06 23:53, kakmar pisze:

    > Wiesz, ja mam jedno moto i kilka par spodni

    Lepiej jednak miec jedne spodnie i kilka motocykli

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2013-09-07 20:51:54
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ma ktoś w W-wie i okolicach sztukę do odsprzedania?
    > Co są warte te inne? To co mam jest miękkie, te Stomp grip podobno twarde,

    ja oklejałem taką taśmą do oklejania ściany w garażu.
    http://fanlidla.pl/gazetka/2012.10.11.do.samochodu/7
    433,Samoprzylepna,listwa,chroniaca,drzwi,samochodu,w
    ,garazu

    Wygląda tak sobie ale w nogi już nie jest zimno i nie jest śliskie