eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Transalp i awaryjność
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2011-05-13 19:39:39
    Temat: Transalp i awaryjność
    Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam
    Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
    przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
    szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
    się może popsuć.
    Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 2. Data: 2011-05-13 19:44:46
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:f1ec96acbe725fbce248c4cbc3d4728b$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam
    > Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
    > przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
    > szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
    > się może popsuć.
    > Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

    W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.

    --
    Grzybol


  • 3. Data: 2011-05-13 19:46:58
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

    > Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
    > przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
    > szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
    > się może popsuć.
    > Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

    Siema,

    co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku
    dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest
    baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach
    dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś
    doradzą.

    Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba,
    ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam
    ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po
    czarnym kosztem wjazdu w teren...


    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97


  • 4. Data: 2011-05-13 19:52:41
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>


    Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał
    >
    > Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
    > przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta
    > glina.
    >
    >
    http://forum.transalpclub.pl/
    Najlepiej tam popytaj.
    Pozdr

    --
    Hinek


  • 5. Data: 2011-05-13 20:49:15
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>

    Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
    znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 6. Data: 2011-05-13 20:50:16
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com>

    Dzięki


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


  • 7. Data: 2011-05-13 22:05:45
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zwyszomi" <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:3e6279740ebb833fcf151969b38abc23$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją
    > znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja

    Odważny jesteś.

    --
    Grzybol


  • 8. Data: 2011-05-16 21:16:45
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

    > Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
    > przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga

    Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku.

    > szutrowa-wyschnięta glina.

    Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza
    się uślizg przedniego koła.


    > Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
    > się może popsuć.

    A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co
    trampek tobie...

    > Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

    To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :>

    Pozdrawiam
    Rafał


  • 9. Data: 2011-05-19 13:09:38
    Temat: Re: Transalp i awaryjność
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 13 Maj, 21:39, zwyszomi <zwyszomi@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
    > Witam
    > Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
    > przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
    > szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
    > się może popsuć.
    > Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

    Nic.
    Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume.
    Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz
    opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp.

    Pozdr
    Gawron
    AT

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: