  • 1. Data: 2011-12-13 15:37:09
    Temat: Trasa Katowice - Zielona Góra
    Od: " Adam D" <d...@N...gazeta.pl>

    Cześć,

    Którędy najlepiej na Zieloną Górę. Tak jak pokazuje google, na wysokości
    Bolesławca kierować się na Szprotawę, a póżniej Nową Sól. Czy też może wybrać
    opcję Legnica, Lubin. Z góry dzięki za informacje.

    pzdr.
    adam

  • 2. Data: 2011-12-13 15:58:27
    Temat: Re: Trasa Katowice - Zielona Góra
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik " Adam D" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wybrać
    > opcję Legnica, Lubin. Z góry dzięki za informacje.

    Osobiście bym jechał 3-ką przez Lubin, Nową Sól. Jak godziny będą "poza
    szczytem" to problemów nie będzie. Od Legnicy do Lubina niewielki ruch, z
    Lubina do Polkowic dwupasmówka, Nowa Sól obwodnica. Droga z Bolesławca do
    Szprotawy swego czasu nie była w najlepszym stanie technicznym.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2011-12-13 16:06:39
    Od: omega_fan <o...@n...com>

    Ja bym wybrał Lubin, Legnica.

> [...]
    > Lubina do Polkowic dwupasmówka, Nowa Sól obwodnica. Droga z Bolesławca do
    > Szprotawy swego czasu nie była w najlepszym stanie technicznym.

    Dalej nie jest i jest do dość delikatnie powiedziane.
    Gdybyś jednak wybrał Bolesławiec, to z Kożuchowa wal na Nową Sól i do
    Zielonej drogą nr 3, bo w samej Zielonej Górze wjazd od Kożuchowa jest w
    remoncie.

  • 4. Data: 2011-12-13 21:01:41
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...com> napisał w wiadomości

    > Dalej nie jest i jest do dość delikatnie powiedziane.

    Ennno, trochę połatali.

    > Gdybyś jednak wybrał Bolesławiec, to z Kożuchowa wal na Nową Sól i do
    > Zielonej drogą nr 3, bo w samej Zielonej Górze wjazd od Kożuchowa jest w
    > remoncie.

    Tak właśnie powinien zrobić - z Kożuchowa zjechać na Nową Sól, będzie
    szybciej. Nie polecałbym zjazdu z A4 na Legnicę. Dlaczego - owszem jedzie
    się całkiem wygodnie, miedzy Lubinem a Polkowicami dwupasmówką ale żeby
    Lubin objechać trzeba stać cztery razy na światłach, gdzie tworzą się korki
    (południowa obwodnica w budowie) za Polkowicami przy zjeździe na Głogów
    droga się zwęża a ruch się nie zmniejsza. Jest duża szansa utknięcia w korku
    spowodowanym wypadkiem/kolizją, po drodze las fotoradarów i przy ładnej
    pogodzie sporo policjantów z suszarkami. Natomiast północna nitka A18 jest
    gładka ja stół zjeżdżasz przy zjeździe na Bolesławiec na drogę co prawda
    krętą i czasem wyboistą (ale droga od Szprotawy do Kożuchowa wyremontowana),
    lecz fotoradary, policjanci, dziwki, tiry są rzadkością. Ale tak jak mówi
    omega_fan warto z Kożuchowa pojechać na Nową Sól - wjedziesz wygodnie do ZG.

  • 5. Data: 2011-12-14 12:52:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Adam D" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >może wybrać
    >opcję Legnica, Lubin. Z góry dzięki za informacje.

    W porze wieczornej i nocnej polecam Legnica-Lubin.
    3-ka jest dosc szybka, mimo ze tam w wiekszosci to jednak tylko 2 pasy
    (tzn po jednym w kazda strone).

    Ale w godzinach szczytu ... jedna ciezarowka za druga, moze i jest
    sens oplotkami sie przedzierac.

    J.

  • 6. Data: 2011-12-15 16:50:07
    Od: "alco" <t...@n...grupe.pl>

> [...]
    > wybrać
    > opcję Legnica, Lubin. Z góry dzięki za informacje.

    Rozwaz A4-A18/18 az do Zar.
    Wg targeo jest 50 km dalej ale tylko 20 min dluzej.
    Za to wygoda - bezcenna. Spadasz z dobrej trasy w Zarach i lokalnymi masz
    tylko ok 45 km do Zielonej.

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-12-15 18:06:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alco" napisał w wiadomości grup
    >Rozwaz A4-A18/18 az do Zar.
    >Wg targeo jest 50 km dalej ale tylko 20 min dluzej.
    >Za to wygoda - bezcenna. Spadasz z dobrej trasy w Zarach i lokalnymi
    >masz tylko ok 45 km do Zielonej.

    To nie lepiej sobie puscic lagodna muzyczke, ustawic sie 50m za
    ciezarowka i pojechac spokojnie 70 ?

    Dluzej, dalej, drozej - to gdzie tu ta wygoda i zalety ?

    J.

  • 8. Data: 2011-12-15 18:21:16
    Od: "alco" <t...@n...grupe.pl>

    > To nie lepiej sobie puscic lagodna muzyczke, ustawic sie 50m za ciezarowka
    > i pojechac spokojnie 70 ?
    Nie lubie jechac 70 (nie lubie to delikatne okreslenie)

    > Dluzej, dalej, drozej - to gdzie tu ta wygoda i zalety ?
    Dluzej autostrada imho duuuuza zaleta

    Andrzej
    ps to byla tylko propozycja. nikogo do niczego nie namawiam

  • 9. Data: 2011-12-17 02:17:00
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "alco" <t...@n...grupe.pl> napisał w wiadomości

    > Rozwaz A4-A18/18 az do Zar.
    > Wg targeo jest 50 km dalej ale tylko 20 min dluzej.
    > Za to wygoda - bezcenna. Spadasz z dobrej trasy w Zarach i lokalnymi masz
    > tylko ok 45 km do Zielonej.

    Ha! Też o tym pomyślałem. DK27 z Żar do ZG jest stosunkowo wygodna. Większy
    ruch robi się na niej na odcinku Nowogród Bobrzański - ZG, ale generalnie
    jedzie się zazwyczaj dość płynnie, choć ciężarówek z drewnem i materiałami
    budowlanymi tu nie brakuje.