    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Trasa Łódź - Nysa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Mar 2019 07:43:58 +0100

    Dnia Thu, 14 Mar 2019 12:19:58 -0700 (PDT), Przemyslaw P. napisał(a):
    > Jak najlepiej pokonać tę trasę? Google podpowiada S8 i A4. Na czasie specjalnie mi
    nie zależy, jadę w weekend. Alternatywa przez Częstochowę raczej odpada, za
    Piotrkowem robi się nieciekawie.
    > Myślałem, żeby spróbować przez Brzeg lub Kluczbork, ale nie znam stanu tamtejszych
    dróg, będę wdzięczny za podpowiedzi

    Nie moje kierunki niestety, ale tamte drogi to IMHO troche po
    macoszemu traktowane i ponizej sredniej krajowej.
    Nawet nie jakies bardzo zle w sense nawierzchni, ale predkosc srednia
    niska wychodzi.

    O masz - wioski, linie ciagle
    https://www.youtube.com/watch?v=cx1VX_j7s48

    i srednia 60 wyszla. Fakt, ze przepisowo jechal, a nawet wolniej.

    Ale autostrada wiele szybciej nie bedzie, bo jednak 50 km dalej.
    Korek na bramkach raczej Ci teraz nie grozi, ale potrafi byc dlugi.

    Wiec co lubisz.

    Albo zapisac czasy, stan paliwa i przejechac w jedna strone tak, w
    druga inaczej i napisac po powrocie wrazenia :-)

    J.