    From: "BaX" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Date: Thu, 13 Feb 2020 11:14:04 +0100

    > Na pewnym portalu pod opisem pewnej sytuacji na drodze pojawił się taki
    > komentarz:
    >
    > W tej sytuacji piesza miała pierwszeństwo . Nowe przepisy weszły w życie w
    > tym roku na temat przechodzenia przez pasy i teraz my jako piesi możemy
    > wejść na pasy a samochód ma się zatrzymać czy tego chcę czy nie a w razie
    > spowodowanie wypadku zawsze będzie winny kierowca a nie pieszy .

    To trzeba być debilem do eNtej, żeby w ten sposób; gdyby nawet taki przepis
    obowiązywał przechodzić przez pasy. No ale to właśnie tacy pacjenci są
    rozjeżdżani przez kierowców na przejściach, bo ja moge to idę jak mnie
    rozjedzie będzie jego wina. Co z tego, że wina kierowcy /statystyka
    pokazuje, że i tak jest w 95%/ jak idiota pieszy kończy w ziemi albo w
    gipsie.

    I teraz się pytam, co ma dać przepis o pierwszeństwie przed przejściem jak
    samochód po chodniku nie jeździ, a jak ma pierdolnąc pieszego na pasach to i
    tak to zrobi, a będzie to robił częściej jak pieszy będzie myślał tak jak
    ten tłumok co napisał 'na portalu'