  • Data: 2020-02-14 10:21:39
    Temat: Re: Trup sciele sie gesto a Pinokio wciaz sie zastanawia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-14 o 10:08, SW3 pisze:

    > Po pierwsze na skrzyżowaniach przeważnie jest lepsza widoczność, jak nie
    > widać samochodów mających pierwszeństwo z odpowiedniej odległości to są
    > (powinny być) lustra.

    Lustra, to są, kolego, na jakichś zapyziałych uliczkach osiedlowych,
    zresztą skoro jest lustro, to znaczy, że widoczność jest na tyle
    kiepska, że i tak powinieneś się zatrzymać.
    Przeważnie, jak masz ustąpić pierwszeństwo, to mocno zwalniasz, albo
    nawet się zatrzymujesz.

    > Po drugie dojeżdżając do drogi z pierwszeństwem się mocno zwalnia lub
    > zatrzymuje

    Otóż to.

    > - chcesz by tak trzeba było robić również na głównych drogach
    > co kilkaset metrów - co na to ekolodzy?

    Czyli mówisz, że teraz na głównych drogach nie zwalniasz przed
    przejściami? A co, jak na przejściu znajdzie się pieszy?
    Czy jesteś kolejnym z tych, którzy twórczo interpretują "zakaz
    wtargiwania" jako "skoro go rozjechałem, to znaczy, że mi wtargnął"?
    Właśnie dla takich jak ty trzeba było łopatologicznie wyłożyć nakaz
    ustąpienia pierwszeństwa.

    > co na to ekolodzy?

    Co mają badacze struktur ekosystemów do przepisów o ruchu drogowym?

    --
    Liwiusz