  • 11. Data: 2012-05-12 15:43:42
    Temat: Re: Tryb tworzenia mms
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    news:almarsoft.2249884627779547372@news.neostrada.pl

    > No napisz w końcu, jak ten komunikat jest sformułowany w iphonie.

    Nie ma takiego komunikatu w moim iPhone.

  • 12. Data: 2012-05-12 15:49:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jol0k2$iip$1@inews.gazeta.pl...

    > Jako że pochodzimy od zupełnie innej małpy, to bardzo się cieszę, że
    > jestem w twoim mniemaniu nienormalny. Zacząłbym się poważnie niepokoić,
    > gdybyś mnie uznał za normalnego, bo pszemolizm raczej ciężko uleczalny
    > jest.

    Dlaczego uważasz że interface z użytkownikiem powinien być nieintuicyjny
    i błędnie przetłumaczony aby *wymagał* rozkodowywania na podstawie
    instrukcji obsługi?

    > Spytaj o to Tatarkiewicza.

    Pytam Ciebie, bo najwyraźniej z jakiegoś powodów preferujesz kaleki
    program który stwarza użytkownikowi zupełnie niepotrzebne problemy.

    > Repeto, bo widzę, że zmysł percepcji w twojej odnodze ewolucyjnej
    > zatrzymał się na etapie kamienia gładzonego: te opcje były w telefonach na
    > długo przed pojawieniem się w nich OS-ów. I co, wyobrażasz sobie, że
    > producenci telefonów na wieść o tym, że jakiś operator w małym
    > europuejskim kraiku zdjął bądź założył jakieś ograniczenie szybciutko
    > wypuszczą nową wersję firmware, żeby każda gospodyni z Gdańska mogła sobie
    > sfleszować telefon? Serio? To jesteś jeszcze bardziej pszemolnięty, niż by
    > wskazywała na to twoja dotychczasowa twórczość.

    Zastanów się czy te ograniczenia w ogóle gdzieś jeszcze są na świecie
    i dlaczego miałyby się nagle pojawić w dobie gigabajtów danych
    w abonamentach... Jeśli to jakaś zaszłość sprzed 10 lat której dziś nikt
    nie używa to trzeba ją wywalić i zrobić ustawienia bardziej klarowne
    i oczywiste dla użytkownika bez sięgania do instrukcji...

    No chyba że Ty używasz telefonu chodząc wszędzie z instrukcją do niego? :-)

    > Czyli mówisz, że znów nie masz nic merytorycznego do napisania i tak tylko
    > sobie z nudów pszemolisz?

    Wiesz doskonale że merytoryczną treścią mojej wypowiedzi jest tutaj
    krytyka nieporadnego i nieadekwatnego do dzisiejszego stanu techniki
    interfejsu z użytkownikiem w telefonie z Androidem na pokładzie...
    Który to nieadekwatny interfejs z jakiegoś powodu chwalisz sobie
    i konieczność rozszyfrowywania niejasnych opcji z manualem w ręku
    nie uznajesz za wadę tylko zaletę.

  • 13. Data: 2012-05-12 17:55:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Dlaczego uważasz że interface z użytkownikiem powinien być nieintuicyjny
    > i błędnie przetłumaczony

    Po pierwsze niczego takiego nie napisałem, są to twoje chore ekstrapolacje.
    Po drugie pokaż, jak powinny być prawidłowo przetłumaczone wymienione opcje,
    najlepiej na podstawie prawidłowe przetłumaczonego systemu. Że już o to
    pytałem? Nie szkodzi. Będę pytać do skutku.

    > Pytam Ciebie, bo najwyraźniej z jakiegoś powodów preferujesz kaleki
    > program który stwarza użytkownikowi zupełnie niepotrzebne problemy.

    Grupowicz zapytał - ja odpowiedziałem według swojej wiedzy. Chcesz coś
    sprostować, czy tylko tak sobie pszemolisz z braku lepszego zajęcia?

    > No chyba że Ty używasz telefonu chodząc wszędzie z instrukcją do niego?
    > :-)

    Owszem, przeczytałem na początku instrukcję od swojego telefonu. Ty nie
    możesz? No jaki pech.

    > Wiesz doskonale że merytoryczną treścią mojej wypowiedzi

    Nie próbuj rozśmieszać publiczności. Błaznem to trzeba umieć być.

    > krytyka nieporadnego i nieadekwatnego do dzisiejszego stanu techniki
    > interfejsu z użytkownikiem w telefonie z Androidem na pokładzie...

    Już ci tłumaczyłem, że opcje, o których mowa, nie są li tylko domeną
    Androida.
    Ale co ty możesz o tym wiedzieć.

    > Który to nieadekwatny interfejs z jakiegoś powodu chwalisz sobie

    Zacytuj albo przeproś.

    JoteR

  • 14. Data: 2012-05-12 20:00:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Nie ma takiego komunikatu w moim iPhone.

    Z innych ciekawych rzeczy w iPhonie nie ma również blokady przyjmowania
    MMS-ów w roamingu. W PL jest to średnio jakieś 4 złote na sztuce, w AT&T
    przypuszczam, że więcej, chyba że ta supersieć nie oferuje w ogóle takiej
    możliwości :-P

  • 15. Data: 2012-05-12 23:26:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:jom164$rca$1@inews.gazeta.pl...

    > Po pierwsze niczego takiego nie napisałem, są to twoje chore
    > ekstrapolacje.

    Napisałeś tak tłumacząc, że "normalne" jest że trzeba szukać instrukcji...

    > Po drugie pokaż, jak powinny być prawidłowo przetłumaczone wymienione
    > opcje, najlepiej na podstawie prawidłowe przetłumaczonego systemu.

    Zasugerowałem już jak ja bym to ujął. Przeoczyłeś?

    > Że już o to pytałem? Nie szkodzi. Będę pytać do skutku.

    Kiedy pytałeś?

    > Grupowicz zapytał - ja odpowiedziałem według swojej wiedzy. Chcesz coś
    > sprostować, czy tylko tak sobie pszemolisz z braku lepszego zajęcia?

    Odpowiedziałeś i to się chwali. Tamten wątek konwersacji zakończył
    się naturalnie - teraz bierzemy obaj udział w drugim wątku: jak producent
    nie dba o to aby opcje do wyboru w jego telefonie czytelne i jasne...

    > Owszem, przeczytałem na początku instrukcję od swojego telefonu.
    > Ty nie możesz? No jaki pech.

    Szczerze Ci powiem że nie wiem czy mogę czy nie mogę - nie szukałem
    jej nawet. W przeciwieństwie do swojej Nokii XpressMusic, gdzie instrukcję
    musiałem przekartkować parę razy w przód/tył i góra/dół do iPhone nie
    musiałem mieć żadnej instrukcji użytkowania. Wszystko jest tam gdzie
    tego szukam i przy wyborze ON/OFF, YES/NO nie mam nigdy żadnych
    pytań.

    > Nie próbuj rozśmieszać publiczności. Błaznem to trzeba umieć być.

    > Już ci tłumaczyłem, że opcje, o których mowa, nie są li tylko domeną
    > Androida.
    > Ale co ty możesz o tym wiedzieć.

    No z całą pewnością nie są domeną wszystkich systemów operacyjnych
    bo w iOS nie ma nic na temat rozmiaru MMSów. Jak słyszę już zresztą
    nieaktualnych.

    > Zacytuj albo przeproś.

    Napisałeś że to normalne że się musi szukać w instrukcji...
    Cóż to jest jak nie pochwała kalekiego i nieintuicyjnego interfejsu z
    użytkownikiem?

  • 16. Data: 2012-05-12 23:27:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message
    @news.home.net.pl...

> [...]
    > przypuszczam, że więcej, chyba że ta supersieć nie oferuje w ogóle takiej

    Jest natomiast blokada "cellular data" w roamingu.
    Jak mniemam, dotyczy to również MMSów.

  • 17. Data: 2012-05-13 02:15:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Jest natomiast blokada "cellular data" w roamingu.
    > Jak mniemam, dotyczy to również MMSów.

    W iOS poniżej 5.0 blokada transmisji danych nie blokowała przyjmowania
    MMS-ów. Ot, taki ficzer :-P
    Później nie sprawdzalem - szkoda mi było kasy.