  • 11. Data: 2011-09-02 13:30:45
    Temat: Re: Trzeba zgubić, żeby ktoś się zainteresował ...
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    news:j3ols2.5ac.0@poczta.onet.pl...
    > Jak się konkretnie to feature nazywa? Nazwa programu?

    Rzuć okiem

    http://mojdroid.pl/210/watchdroid-lite
    http://kopalniawiedzy.pl/iPhone-Android-lokalizacja-
    plik-prywatnosc-12940.html
    http://www.androidlife.pl/news/372998/Google.Maps.La
    titude.dziel.sie.lokalizacja.ze.znajomymi.html

  • 12. Data: 2011-09-02 15:29:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "!sp" <s...@a...er> wrote in message news:j3qlqd$3p4$1@news.onet.pl...

    > Rzuć okiem
    >
    > http://mojdroid.pl/210/watchdroid-lite

    Fajne, tylko nie piszą jakie te dane zwrotne otrzymujemy
    i w jakiej formie...

    Na dodatek gdy już dowiemy się, że telefon właśnie wędruje
    ulicą u kogoś w kieszeni to nie widzę możliwości zdalnego
    wykasowania zawartości telefonu aby usunąć hasła i adresy.

    Czy jest jakaś aplikacja na Androida która umożliwia wysłanie
    na ukradziony telefon takiej "bomby nuklearnej" która go
    wyczyści a być może nawet nieodwracalnie zablokuje aby
    uniemożliwić złodziejowi używanie naszego telefonu?

    > http://kopalniawiedzy.pl/iPhone-Android-lokalizacja-
    plik-prywatnosc-12940.html

    To jest zupełnie inna sprawa. I z tego co mi wiadomo, w późniejszych
    aktualizacjach iOS ograniczono tą ścieżkę przechowywanych lokalizacji
    zdaje się do ostatnich 30 dni.

    > http://www.androidlife.pl/news/372998/Google.Maps.La
    titude.dziel.sie.lokalizacja.ze.znajomymi.html

    Widziałem coś takiego samego na iPhone.

  • 13. Data: 2011-09-02 16:21:18
    Od: "!sp" <s...@a...er>

> [...]
    > wyczyści a być może nawet nieodwracalnie zablokuje aby
    > uniemożliwić złodziejowi używanie naszego telefonu?

    Oczywiście, ze są
    Pytałeś o przykładowy program. Podałem jeden.
    Jest pełno innych, płatnych, bardziej wyrafinowanych
    Wszystkie mają wspólna wadę. jak złodziej wie co kradnie, zrobi reset,
    wyjmie baterię, SIM, to papa

  • 14. Data: 2011-09-02 18:39:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "!sp" <s...@a...er> wrote in message news:j3qvqf$d30$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Jest pełno innych, płatnych, bardziej wyrafinowanych
    > Wszystkie mają wspólna wadę. jak złodziej wie co kradnie, zrobi reset,

    Oczywiście że tak, ale gdyby złodzieje byli mądrzy to
    nie musieliby kraść. Jest duża szansa że kradzież fonika się
    nie skończy również na kradzieży Twoich danych personalnych.

  • 15. Data: 2011-09-02 19:04:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 20:39, Pszemol pisze:

    > Oczywiście że tak, ale gdyby złodzieje byli mądrzy to
    > nie musieliby kraść.

    Wbrew temu co sugerujesz, to wielu złodziei jest bardzo inteligentnych
    i bardzo mądrych.

    > Jest duża szansa że kradzież fonika się
    > nie skończy również na kradzieży Twoich danych personalnych.

    Mógłbyś to zdanie napisać bardziej po polsku?

  • 16. Data: 2011-09-02 19:59:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Wbrew temu co sugerujesz, to wielu złodziei jest bardzo inteligentnych
    > i bardzo mądrych.

    Etos Janosika?

    > Mógłbyś to zdanie napisać bardziej po polsku?

    A po co, czegoś nie zrozumiałeś?

  • 17. Data: 2011-09-02 20:43:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 21:59, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Etos Janosika?

    Janosika? Tego prawdziwego, tego z legend, czy tego od ostrzegania
    przed fotoradarami?

  • 18. Data: 2011-09-02 21:03:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Janosika?
    > Tego prawdziwego, tego z legend, czy tego od ostrzegania
    > przed fotoradarami?

    Znasz osobiście jakichś złodziei?

    > Mógłbyś to zdanie napisać bardziej po polsku?

    Mógłbym.

  • 19. Data: 2011-09-02 21:16:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 23:03, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Znasz osobiście jakichś złodziei?

    Na pytanie krętaczu odpowiesz? Póki nie odpowiesz, to nie ma o czym
    dyskutować.

    > Mógłbym.

    Fajnie. Powyższe jest pewnie realizacją okazywania szacunku
    do interlokutorów. Podobnie jak brak odpowiedzi na pytanie,
    o którego Janosika etos chodzi...

  • 20. Data: 2011-09-03 12:50:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na pytanie krętaczu odpowiesz?
    > Póki nie odpowiesz, to nie ma o czym dyskutować.

    Krętaczu? Dlaczego mnie przezywasz?

    > Fajnie. Powyższe jest pewnie realizacją okazywania szacunku
    > do interlokutorów. Podobnie jak brak odpowiedzi na pytanie,
    > o którego Janosika etos chodzi...

    Pełny szacunek...
    Odbieram Twoją wypowiedź jako wyglupy i kontunuję wygłupami...