  • 1. Data: 2011-12-08 21:50:53
    Temat: Tuner TV Sat
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Bardzo proszę o podpowiedź w kwestii zakupu cyfrowego tunera TV Sat FTA.
    Chodzi o to by był przyjazny dla użytkownika tzn. łatwo się go programowało
    (konfiguracja anteny/konwertera, DiSEqC, wyszukiwanie kanałów, tworzenie
    listy użytkownika, itp). Na Alledrogo wybrałrm kilka ofert. Proszę o opinie.

    http://allegro.pl/tuner-satelitarny-cyfrowy-medion-g
    warancja-fvat-i196229255
    2.html
    http://allegro.pl/polski-elcad-ds-2s-usb-pvr-timeshi
    ft-tnk-na-swieta-i197541
    5930.html
    http://allegro.pl/nowosc-tuner-linbox-cr1-srebrny-cy
    fra-tnk-i1985153513.html
    http://allegro.pl/nowosc-tuner-linbox-cr1-czarny-cyf
    ra-tnk-i1985153539.html
    http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-x80-do-tnk-p
    l-menu-wys-24h-i19829660
    22.html
    http://allegro.pl/linbox-cr1-do-telewizja-na-karte-t
    nk-cyfra-spliter-i196882
    9580.html
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1965504450&msg=
    Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C
    5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e3878
    64ffa85323220a1444b540a8
    6acf77d00be2ff62
    http://allegro.pl/tuner-dekoder-adb-1180-cx-np-do-tn
    k-na-karte-i1965504450.h
    tml
    http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-x80-pod-tnk-
    hdmi-sd-euro-i1978859478
    .html
    http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-x80-pod-tnk-
    sd-wyprzedaz-i1977156360
    .html

    A przy okazji. Może ktoś wie czy mozna jeszcze gdzieś kupić złącza F o
    średnicy wewnątrz ca 7 mm pasujące do starszego typu kabli o średnicy 7 mm
    (grubszych od obecnie stosowanych). Sprzedawcy z Alledrogo nie bardzo wiedzą
    o co pytam. Przeważnie podają średnicę zewnętrzną złącza np. 7,2 mm.

    Remek

  • 2. Data: 2011-12-09 10:22:53
    Temat: Re: Tuner TV Sat
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_nakrecane_7_2_mm_E8
    009.htm

    Te 7.2 mm to jest średnica kabla, do jakiego pasuje ten wtyk.

  • 3. Data: 2011-12-11 11:30:12
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 08-12-2011 o 22:50:53 Remek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > (konfiguracja anteny/konwertera, DiSEqC, wyszukiwanie kanałów, tworzenie
    > listy użytkownika, itp). Na Alledrogo wybrałrm kilka ofert. Proszę o
    wg mnie bez sensu, lepiej kupic cyfrowy odbiornik dla kanałów naziemnych
    DVB
    i mieć 10 polskich kanałów niż 300 FTA na których nie ma co oglądać.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2011-12-14 18:19:30
    Od: BearBag <c...@g...com>

    zwróć uwagę na tunery Fergusona, tanie i dobre. Jesli HD to seria
    Ariva.

  • 5. Data: 2011-12-21 04:42:51
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "janusz_kk1" napisał:

    wg mnie bez sensu, lepiej kupic cyfrowy odbiornik dla kanałów naziemnych
    DVB
    i mieć 10 polskich kanałów niż 300 FTA na których nie ma co oglądać.

    Pytałem o opinie o tunerach, a nie rad co mam oglądać. Twoje gusta w tym
    zakresie mnie nie interesują.

    Remek

  • 6. Data: 2011-12-21 04:44:31
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik " Wmak" napisał:

    > http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_nakrecane_7_2_mm_E8
    009.htm

    > Te 7.2 mm to jest średnica kabla, do jakiego pasuje ten wtyk.

    Dzięki za ten link. Juz kupione. Kłaniam nisko.

    Remek