    From: "Kamil" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Tuner combo
    Date: Mon, 17 Jun 2019 15:31:06 +0200

    Użytkownik "yabba" napisał:

    > Przełączanie sygnałem DiseqC szwankuje. Ale nie wiadomo czy to konwerter
    > się nie przełącza, czy tuner ma problem z wysyłaniem poleceń.

    Dzięki za odpowiedź. Zmieniłem tuner i działa, czyli ten poprzedni jest
    wadliwy. Tyle, ze ten teraz podłączony ma kretyńskie oprogramowanie.
    Ustawienie listy w swojej kolejności to droga przez mękę i nie działa
    automatyczne skalowanie 4:3/16:9. Czy ktoś z kolegów mógłby polecić
    sprawdzony tuner, w którym wszystko działa jak należy? W tym co teraz mam
    nie można nawet kanałów satelitarnych uszeregować z naziemnymi. A jak
    przełączę na DVB-t to powrót do satelitarnych wymaga niesamowitych
    wygibasów. Tunet to Opcicum HD X405 combo. Czy współcześni programiści tego
    sprzętu to banda kretynów?