    Date: Thu, 07 Oct 2010 23:06:31 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez

    W dniu 2010-10-07 22:55, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    e_fiat_125p_2.jpg

    > Może trochę nie na temat, ale nie da rady zamontować tam hamulców z
    > ostatniego Poldona zamiast bawić się z tym wynalazkiem?

    A to nie wiem, ale niekoniecznie będzie to takie proste, bo późniejsze
    Poldki miały bębny i pewnie trzeba by tam jakąś większą rzeźbę zrobić.
    Powinien pasować przód z CC, ale nie miałbym ręcznego, a przydaje się.

    Kolejna sprawa, że jednak chciałbym to zrobić po taniości.

    Jakiś cudów się po tym nie spodziewam, to jest hamulec najazdowy w
    przyczepie, ale jednak wolałbym żeby to hamowało, zwłaszcza że zima idzie.