-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tylne hamulce 125p/Polonez
Date: Fri, 08 Oct 2010 08:39:11 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 26
Message-ID: <i8meaf$3mp$1@news2.ipartners.pl>
References: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1286519951 3801 157.25.157.219 (8 Oct 2010 06:39:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 8 Oct 2010 06:39:11 GMT
In-Reply-To: <4cae2699$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316400
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-07 21:59, Tomasz Pyra pisze:
> Czy ktoś pamięta jak powinny działać tylne hamulce tarczowe stosowane w 125p i
starych Polonezach?
>
> Tam jest zacisk pływający, ale tak jak patrzę na ten mechanizm to pływać to to nie
będzie na pewno.
> Nie ma żadnych ładnych prowadnic, a po prostu zacisk szoruje sobie po jarzmie w
sposób nie dający wielkich szans na płynną pracę.
> To się praktycznie na słowo honoru trzyma żeby ten zacisk nie wyleciał z jarzma, bo
na dobrą sprawę trzyma go tam jedynie wygięty, sprężynujący pałąk i kawałek blachy
wciśniętej między zacisk a jarzmo.
No, jednak jest to dość solidny kawałek metalu :) Rodzaj jakby klina.
Nie wyleci, ale "pływanie" faktycznie w cudzysłowie.
> Jak się tym poszarpie, to wszystko ma luzy które powodują że zacisk w jarzmie może
się ustawić krzywo i widać że klocki przez to zużywają się krzywo. Pewnie się to
blokuje w takiej pozycji itp.
Owszem jak ma swoje lata, części pokorudują, to i krzywo zużywa, i blokuje też.
Pamiętam pewną górską drogę zimą i zablokowany tył :) Jednak za nowości działało
o dziwo nawet dość dobrze.
> Zdjęcie takiego (nie mojego) hamulca:
> http://www.125p.eu/wp-content/uploads/2009/09/hamulc
e_fiat_125p_2.jpg
Wspomnienia :)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.10 08:42 Jakub Witkowski
- 08.10.10 09:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 08.10.10 09:20 Yakhub
- 08.10.10 09:55 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 09:57 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 10:21 Tomasz Pyra
- 08.10.10 11:30 kogutek
- 08.10.10 16:07 pitpull
- 08.10.10 17:49 Olek
- 08.10.10 19:26 pitpull
- 08.10.10 19:35 ąćęłńóśźż
- 08.10.10 20:29 ko
- 08.10.10 21:28 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 08.10.10 21:57 Artur Maśląg
- 08.10.10 22:53 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław