  • 1. Data: 2011-02-04 09:20:07
    Temat: Tymczasowe blachy i przeglad
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Kupilem samochod z innego wojewodztwa. Ide go przerejestrowac, wiec przez
    najblizszy miesiac bede mial tymczasowy dowod i tablice. Za 10 dni konczy
    mi sie waznosc przegladu. Rozumiem, ze diagnosta zaswiadczenie o odbytym
    badaniu wystawi mi na kartce, ale czy potem takie badanie moge przepisac do
    stalego dowodu rejestracyjnego w dowolnym zakladzie robiacym badania
    techniczne, czy musze jechac w to samo miejsce?

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2011-02-04 09:32:47
    Temat: Re: Tymczasowe blachy i przeglad
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal

    > Kupilem samochod z innego wojewodztwa. Ide go przerejestrowac, wiec przez
    > najblizszy miesiac bede mial tymczasowy dowod i tablice.

    Dostaniesz normalne tablice i tymczasowy dowod. Jak bedziesz
    odbieral stalu dowod w urzedzie wpisza przeglad do dowodu.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2011-02-04 09:35:49
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 4 Lut, 09:20, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > stalego dowodu rejestracyjnego w dowolnym zakladzie robiacym badania
    > techniczne, czy musze jechac w to samo miejsce?

    To zrob przeglad przed zarejestrowaniem, wbijajac go do starego
    dowodu. W stalym dowodzie przeglad wpisze ci pani wydajaca dowod i
    podbije pieczatka urzedu.
    IMHO tak najprosciej.

  • 4. Data: 2011-02-04 09:47:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 09:32:47 +0100, Hinek napisał(a):

    > Dostaniesz normalne tablice i tymczasowy dowod. Jak bedziesz
    > odbieral stalu dowod w urzedzie wpisza przeglad do dowodu.

    Hmm... W sumie mozliwe, ostatni raz samochod z innej miejscowosci kupowalem
    w 1996 roku :)

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2011-02-04 10:09:30
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > badaniu wystawi mi na kartce, ale czy potem takie badanie moge przepisac
    > do
    > stalego dowodu rejestracyjnego w dowolnym zakladzie

    Nie w dowolnym zakladzie, a w starostwie Ci "przepisza".
    A zrobic mozesz nawet bez tablic ;-)
    (w przypadku pojazdów sprowadzanych).

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-02-04 18:13:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... W sumie mozliwe, ostatni raz samochod z innej miejscowosci
    > kupowalem
    > w 1996 roku :)

    no możliwe, możliwe - bo tak jest i to naprawde od dawna :D\

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
    Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
    Cena 1300zł !!!
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255