    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UNI-T UT804, Mastech MS8050 czy APPA 208
    Date: Mon, 13 Nov 2017 21:35:04 +0100

    On 11/13/2017 9:23 PM, Mirek wrote:
    > Musi.

    No to jakiś 34401a/34410a, produkowali ten model chyba wszyscy :).
    Sprawę komplikuje jesli chcesz nowy bo to jednak koło 5kzł. Jesli nie
    celujesz w te okolice to kup cokolwiek w ładnym kolorze za tysiaka, w
    kazdym będziesz tak samo niezadowolony tylko z innych przyczyn...

    Ogólnie w zakresie 1kzł nie ma nic stacjonarnego co mogło by konkurować
    z nawet chińskimi recznymi. Kiedyś spędziłem miesiąc szukając i sobie
    daruje. Prędzej kupiłbym jakiegoś markowego staruszka i reanimował nawet
    z ryzykiem że nie wstanie kalibracja.

    Miałem w reku kilka Mastechów róznych i ogólnie nie byłem wystraszony
    jakością ani funkcjonalnoscią. Ot, solidnie zrobione. Niestety diabeł
    tkwi w szczegółach a konkretnie w układach gaszenia wysokich energii.
    Nie wiem co będziesz do niego podpinał, ale jak cos sporego
    energetycznie to miernik za tysiaka może oznaczac niebezpieczeństwo.