eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaUPC mnie spamuje › Re: UPC mnie spamuje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: UPC mnie spamuje
    References: <5af95822$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Mon, 14 May 2018 12:15:21 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1526292921 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31363 77.253.217.116:40062
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1739
    X-Received-Body-CRC: 3268777994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:241164
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Michał Jankowski napisał:

    > Dzwonią, odbieram, a tam katarynka 'proszę czekać na połączenie'.
    > Popierdzieliło ich do reszty?

    Najprawdopodobniej. Chociaż być może jeszcze coś nowego wymyślą.

    > ONI dzwonią, a JA mam czekać?

    Praktyka stosowana od wielu lat. Mamy do dyspozycji N telemarketerów,
    jeśli każdy z nich zacznie dzwonić dopiero po zakończeniu poprzedniego
    połączenia, to będzie musiał czekać aż ktoś podejmie rozmowę. Strata,
    bo ludziom na słuchawce nie płaci się za słuchanie "tuu, tuu, tuu...".

    Zatem automat wywołuje M połączeń (M>N), które czekają w kolejce.
    Dopiero gdy ktoś z drugiej strony połączenie przyjmjie, kierowane
    jest ono do wolnego telemarketera. Najwyraźniej ktoś ustawił zbyt
    duże M i robi się kolejka. Może to być siła przyzwyczajenia -- gdy
    w użyciu były telefony stacjonarne, to średni czas oczekiwania na
    odebranie połączenia był dużo dłuższy niż teraz. Trzeba było czekać
    aż ktoś przyczłapie się do aparatu.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: