    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UPS pod male urzadzenia
    Date: Sat, 9 Jul 2016 23:35:00 +0200

    Użytkownik "Pawel" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości
    news:57815cf2$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    lacz-ups-512v-gembird-10w.html
> [...]
    > napiecie wyjsciowe jest dobieerane automatycznie. Jedyne co mi przychodzi
    > do glowy, to wybiera to samo napiecie ejakie jeest na wejsciu, bo niby
    > skad mialby wiedziec jakiego poptrzebuje enapiecia urzadzenie ktore by
    > mial zabezpieczac.
    >
    > Na koniec, ciekawe, czy ten ups jest jednorazowy, czy daloby sie tam
    > wymienic akumulator.

    > Jasne, ze poszukam, choc pewnie sie skusze na tego gotowca. Szkoda, ze ten
    > gotowieec nie moze pociagnac troche wiekszego pradu. 2A moze byc czasami
    > za male przy troche bardziej wymagajacych urzadzeniach.

    Wybierz sobie zasilacz na prąd jaki potrzebujesz:

    http://www.epulsar.pl/eSklep/produkty/zasilacze-bufo
    rowe,2,4858
    http://www.epulsar.pl/eSklep/produkty/moduly-zasilac
    zy-buforowych,2,4948

    Dobierz przetwornicę obniżająca napięcie do 5V:
    http://www.epulsar.pl/eSklep/produkty/przetwornice-i
    -reduktory-napiec,2,4959

    Do kompletu dokup akumulator 7 Ah albo 17 Ah, zależy jaki zmieści się do
    obudowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba