    Subject: Re: Uchwyt wiertarki B16
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: robot <a...@o...pl>
    Date: Tue, 18 Feb 2020 09:25:13 +0100

    W dniu 2020-02-17 o 18:07, PeJot pisze:

    > Czasem coś tam dłubię na wiertarce z podobnym uchwytem. Ale ta wiertarka jest *na
    tyle dokładna* że założenie taniego, bijącego uchwytu byłoby bez sensu.

    To zrozumiałe. Myślisz, że ten tańszy jest bijący?
    Tego chyba się nie dowiemy ze zdjęć niestety.
    Takie ryzyko, taki jest tu wybór: albo kupisz niepotrzebnie droższy i zmarnujesz
    stówę,
    albo tańszy bijący i zmarnujesz 54,50.
    Pomimo, że nie jest to fortuna, ja się potrafię zaciąć na takich wyborach.
    Dlatego napisałem tutaj, może ktoś napisze coś co mnie odblokuje.