    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Subject: Re: Upadek Asrocka i co dalej?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: r...@t...no.found
    Date: Thu, 7 Nov 2019 10:28:34 +0100

    On Wed, 6 Nov 2019 22:26:17 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > Widziałem wiele padniętych płyt ale jeszcze nie takiej która absolutnie
    > nie daje znaku życia. Zwłaszcza po transporcie na krótką odległośc w
    > niezłych warunkach. Dlatego opis usterki jaki podałeś wydaje mi się mało
    > wiarygodny. Zacznij od oględzin wszystkiego. Wyciągnij płytę na stół,
    > użyj innego zasilacza i minimalnej konfiguracji. Zresetuj bios.

    Dobra, jeszcze raz, bo nie dociera. Płyta jest wyjęta, miała testy z innym
    zasilaczem, innym CPU, miała resetowany bios, miała próbę włączania
    zwarciem pinów (żeby wyeliminować uszkodzenie włącznika obudowy), itd.
    Ostatecznie została kupiona NOWA identyczna płyta, wsadzona w TEN SAM
    komputer, w którym była uszkodzona i komp od strzału wstał i działa.
    Wystarczy?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka