  • Data: 2016-07-12 16:18:56
    Temat: Re: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Od: Rafał <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 08:37:47 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
    > jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    > Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.
    >
    > mgut

    Jechałem 9 lipca o 4 rano az do gdańska.
    Wracałem po 14 w niedziele 10 lipca.
    W jedna i druga stronę wybrałem S7.

    Budowa jest, ale nie na pasach po których się jedzie, tylko obok.
    Oczywiście jest trochę wolniej, zwłaszcza jak trafi się marude, ale nie stałem ani
    minuty. Za ciężarówką lub marudami nieraz jechało się po 60km/h ale tak 100 można
    średnio utrzymać na trasie.

    Pamiętajmy ze jest już sporo gotowych i otwartych odcinków S7 wiec nie dramatyzujmy.

    Oczywiście wymaga to więcej czasu i uwagi. Ja trasę 320 km zrobiłem w 4,5 godziny z
    sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.